اتحاد امت اسلامی؛ رمز پیروزی در برابر دشمنان اسلام
کد خبر: 4078025
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
نماینده مقاومت یمن در ایران بیان کرد:

اتحاد امت اسلامی؛ رمز پیروزی در برابر دشمنان اسلام

نماینده مقاومت یمن در ایران با بیان‌ اینکه اتحاد امت اسلامی رمز پیروزی در برابر دشمنان اسلام است، گفت: ملاک و معیار جبهه مقاومت قیام امام حسین(ع) و یارانش است که هیچگاه در برابر دشمنان تسلیم نشدند و ما هم با تأسی از امام حسین(ع) در برابر دشمنان مقاومت کرده و با اتحاد و همبستگی مسلمان به پیروزی می‌رسیم.

سلیم المنتصر نماینده مقاومت اسلامی یمن در ایرانبه گزارش ایکنا از گلستان، سلیم المنتصر، نماینده مقاومت یمن در ایران در همایش «تقریب و مقاومت اسلامی» که امروز، 23 مرداد در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر برگزار شد، به آیه 103 سوره آل‌عمران «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا»، ( وهمگى به ريسمان خدا چنگ زنيد و پراكنده نشويد) اشاره کرد و گفت: وحدت یک ضرورت بدیهی در اسلام است که هیچ دو مسلمانی درباره آن اختلاف نظر ندارد، لذا تفرقه عامل تسلط دشمن بر مسلمانان است.

نماینده مقاومت یمن در ایران با بیان‌ اینکه حاج قاسم رمز وحدت امت اسلامی بود، افزود: شهید سلیمانی درون یک مرز گنجانده نمی‌شود و متعلق به جهان مظلومین بود. او در شرایطی در فلسطین مبارزه و به مبارزان فلسطینی کمک‌هایی تأثیرگذار، سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده کرد که تقریبا تمام جامعه فلسطینیان مسلمانان اهل‌سنت بودند.

المنتصر با بیان‌ اینکه تشییع باشکوه پیکر شهید سلیمانی سند عطف جریان مقاومت و بیداری امت اسلام بود، تصریح کرد: شهید سلیمانی چهره محبوب امت اسلامی بود و علی رغم تبلیغات سوء دشمنان در خصوص عدم همراهی مردم با خط مقاومت و جریان بیداری و جهاد، تشییع کم نظیر پیکر پاک این شهید خط بطلانی تبلیغات مسموم دشمنان کشید.

نماینده مقاومت یمن در ایران تصریح کرد: امروز یکی از بلاهای بزرگی که غرب بر سر جهان اسلام آورد این بود که عناصری همچون تکفیری‌ها یا داعش را به عنوان مدافع اسلام در ویترین قرار داده است در حالی که بدترین عناصر ضد اسلام هستند اسلام دین رحمت، مهربانی و امنیت است که از حق دفاع می‌کند و جهاد وسیله‌ای برای دفاع از حقوق حقه مردم است.

المنتصر با بیان‌ اینکه ما هیچگاه در برابر دشمن کوتاه نخواهیم آمد زیرا شعار ما هیهات من الذله  به عنوان معیار اساسی جبهه مقاومت همیشه در زبان ما جاری‌ خواهد بود، افزود: ملاک و معیار جبهه مقاومت امام حسین(ع) و یارانش است که هیچگاه در برابر دشمنان تسلیم نشدند و ما هم با تأسی از امام حسین(ع) در برابر دشمنان مقاومت کرده و با اتحاد و همبستگی مسلمان به پیروزی می‌رسیم.   

نماینده مقاومت یمن در ایران با بیان‌اینکه اتحاد امت اسلامی رمز پیروزی در برابر دشمنان اسلام است، تصریح کرد: در تاریخ مشاهده می‌شود که اگر مسلمانان در زمینه‌های مختلف وحدت، هماهنگی، همبستگی داشته باشند به رشد و پیشرفت خواهند رسید تا زمانی که ما مسلمانان به وحدت دست پیدا نکنیم همواره ضعیف باقی خواهیم ماند.

 

انتهای پیام
captcha