رسانه تراز، دیده‌بان بصیر انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4077105
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
رئیس جهاددانشگاهی گلستان:

رسانه تراز، دیده‌بان بصیر انقلاب اسلامی است

رئیس جهاددانشگاهی گلستان یکی از مهمترین شاخصه‌های تراز بودن رسانه در انقلاب اسلامی، را به روز بودن رسانه‌ دانست و گفت: رسانه تراز، دیده‌بان بصیر انقلاب اسلامی است.

تجلیل از خبرنگاران جهاد دانشگاهی توسط رئس جهاد دانشگاهی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، ابراهیم شهبازی، رئیس جهاددانشگاهی گلستان امروز، ۱۸ مردادماه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران جهاددانشگاهی با بیان اینکه حضرت زینب(س) مؤثرترین نقش را در صیانت از انقلاب امام حسین(ع) و تحریف زدایی و دشمن‌شناسی داشتند، افزود: رسانه‌ها باید با تأسی از حضرت زینب در تبیین و نشر دستاوردهای نظام و جلوه‌دادن رویداد امیدآفرین و راهگشایی برای حل مشکلات را در اولویت حیطه کاری خود قرار دهند.

رئیس جهاددانشگاهی گلستان به ویژگی رسانه تراز انقلابی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی بر پایه شعار مبنایی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفته و رسانه در تراز انقلاب هم باید در این راستا حرکت کند.

شهبازی بیان کرد: در حال حاضر حجم زیادی از اطلاعات مختلف از طریق رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی به مخاطب تزریق می‌شود که رسانه‌ها باید بتوانند با تولید محتوای مناسب روشنگری و شفاف‌سازی لازم را داشته باشد.

وی با بیان‌اینکه رعایت اخلاق حرفه‌ای، شجاعت، سرعت و ... از رسانه در تراز انقلاب انتظار می‌رود در این مسیر حرکت کنند، تصریح کرد: در شرایط اقتصادی امروز که کشور با آن درگیر است از یک رسانه تراز انقلابی این انتظار می‌رود که بتواند با تولید محتوای مناسب آرامشی را که نیاز است به جامعه تزریق کنند.

رئیس جهاددانشگاهی گلستان گفت: امروزه با دشمنی مواجه هستیم که از همه وسایل علیه ما استفاده می‌کنند و در این زمینه نیازمند آینده‌نگری و آینده‌نگاری قوی از سوی رسانه‌های کشور هستیم.

وی یکی از مهمترین شاخصه‌های تراز بودن رسانه در انقلاب اسلامی، را به روز بودن رسانه‌ دانست و تأکید کرد: رسانه تراز، دیده‌بان بصیر انقلاب اسلامی است.

در پایان مراسم با حضور رئیس جهاددانشگاهی گلستان و معاون فرهنگی واحد از خبرگزاری ایکنا و ایسنا گلستان تجلیل و تقدیر شد. 

 

 

انتهای پیام
captcha