روایت قصه‌های بچه‌های هیئت + فیلم
کد خبر: 4076322
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
درس‌هایی که کودکان از عاشورا می‌آموزند؛

روایت قصه‌های بچه‌های هیئت + فیلم

مؤسسه جامعةالقرآن طی ایام محرم نکاتی از فلسفه قیام عاشورا را به زبانی کودکان و در قالب داستان با عنوان «روایت قصه‌های بچه‌های هیئت» بر روی صفحه خود در اینستاگرام قرار می‌دهد.

روایت قصه‌های بچه‌های هیئتبه گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) طی ایام محرم و سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، نکاتی از فلسفه قیام عاشورا را به زبانی کودکانه و در قالب داستان با عنوان «روایت قصه‌های بچه‌های هیئت» بر روی صفحه خود در اینستاگرام به نشانی jqk_ir قرار می‌دهد.

این فایل‌های تصویری از سوی مرکز مجازی قرآن‌یاوران مؤسسه و با مشارکت خانم دارابی از مربیان جامعةالقرآن و تعدادی از قرآن‌آموزان مؤسسه تهیه شده است.

در این کلیپ‌ها سعی شده است تا با فضاسازی مناسب با عزاداری امام حسین(ع) اقدام به تولید محتوای با کیفیت و خاص به زبان کودکانه شود به طوری که در هر قسمت به بیان یکی از نکات اخلاقی چون وفای به عهد، احترام، معیارهای دنیاگرایی، تأثیرپذیری از اوضاع سیاسی و مذهبی زمان، ضرورت شناخت امام عصر(عج) و اطاعت از ایشان و ... پرداخته شود تا با جذب حداکثری مخاطبان خردسال و نوجوان، فایل‌ها در صفحات مخاطبان به اشتراک‌ گذاشته شود.

بخشی از قسمت نخست «روایت قصه‌های بچه‌های هیئت»

انتهای پیام
captcha