توزیع 15 هزار بسته‌ معیشتی بین سیل‌زدگان یزد
کد خبر: 4075780
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹

توزیع 15 هزار بسته‌ معیشتی بین سیل‌زدگان یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از توزیع 15 هزار بسته‌ معیشتی بین سیل زدگان استان در قالب بیست و ششمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد.

سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، توزیع بسته‌های معیشتی بین سیل‌زدگان استان یزد، 12 مردادماه با حضور سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در حسینیه ثارالله یزد آغاز شد.

سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در حاشیه این برنامه از توزیع 15 هزار بسته‌ معیشتی بین سیل زدگان استان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه در قالب بیست و ششمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه استان با محوریت کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر و در آستانه شهادت سالار شهیدان امام حسین(ع) اجرایی شد.

وی ادامه داد: البته 20 هزار بسته دیگر نیز تا اربعین حسینی تهیه و بین مردم سیل زده و افراد بی بضاعت توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به دنبال وقوع سیل از همان ساعات ابتدایی تمام نیروهای سپاه و بسیج در محل‌های وقوع حادثه حضور یافتند و بنا بر نیاز در وهله اول موضوع آگاه‌سازی و هشدار به مردم در مورد تخلیه منازل در شهرستان‌ها و مرکز استان به ویژه در مناطقی مانند بافت‌های تاریخی و فرسوده انجام شد.

زارع کمالی افزود: سپس موضوع ساماندهی بسجیان در محلات مختلف برای تخلیه آب مناطق و خروج اثاثیه در دستور کار قرار گرفت  و در ادامه شست‌وشوی منازل و اثاثیه آنها توسط نیروهای بسیجی و گروه‌های جهادی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در مرکز استان نیز کارگاه‌هایی راه اندازی شده که به صورت خیری و رایگان وسایل دچار آسیب را تعمیر می‌کنند، از همکاری نیروهای سپاه و بسیج با شهرداری در جهت سرعت بخشیدن انجام آوار برداری خانه‌های تخریب شده خبر داد.

انتهای پیام
captcha