اجرای پنجمین دوره طرح «قرار دوازدهم» با هدف درمان معتادان
کد خبر: 4075646
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

اجرای پنجمین دوره طرح «قرار دوازدهم» با هدف درمان معتادان

در پنجمین اجرای طرح قرار دوازدهم، بقاع متبرکه دارای ظرفیت با شناسایی خانواده‌های درگیر و آسیب‌دیده از اعتیاد نسبت به درمان افراد درگیر این بلای خانمان‌سوز اهتمام جدی داشته و زمینه درمان، بازپروری و بازگشت به کانون خانواده را فراهم کرده‌اند.

اجرای پنجمین دوره طرح «قرار دوازدهم» با هدف درمان معتادانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، پنجمین ویژه‌برنامه «قرار دوازدهم» امروز چهارشنبه ۱۲ مردادماه، در بقاع متبرکه و امامزادگان دارای ظرفیت در سراسر کشور اجرا می‌شود.

براساس این گزارش در پنجمین دوره اجرای طرح «قرار دوازدهم» در راستای ادامه رویکرد اجتماعی بقاع متبرکه و امامزادگان در کنار توزیع بسته‌های معیشتی نسبت به «درمان و بازگشت حداقل یک معتاد به خانواده و زندگی» برنامه‌ریزی شده است.

پنجمین اجرای طرح قرار دوازدهم که قراری بین خیران و امام زمان(عج) است، امروز به‌صورت هماهنگ در کل کشور با عنوان مقدس «در پناه حسین (ع)» اجرا می‌شود.

در پنجمین اجرای طرح قرار دوازدهم، بقاع متبرکه دارای ظرفیت، با تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب و با شناسایی خانواده‌های درگیر و آسیب‌دیده از اعتیاد نسبت به درمان افراد درگیر این بلای خانمان‌سوز اهتمام جدی داشته و زمینه درمان، بازپروری و بازگشت به کانون خانواده را فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha