فعالیت‌های قرآنی مؤسسه اظهرالجمیل در دهه ولایت + عکس
کد خبر: 4072914
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

فعالیت‌های قرآنی مؤسسه اظهرالجمیل در دهه ولایت + عکس

مدیر مؤسسه اظهرالجمیل الاعلی با تأکید بر محتواسازی و جریان‌سازی در برنامه‌های فرهنگی و هنری، به تشریح برخی از فعالیت‌های این مؤسسه در دهه ولایت و امامت پرداخت.

مؤسسه اظهرالجمیلبه گزارش ایکنا، سروش عظیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اظهرالجمیل الاعلی مشهد با اشاره به جلسات و محافل تبلیغی و ترویجی که از سوی این مؤسسه در دهه امامت و ولایت برگزار شد، گفت: باید وحدت و همبستگی تقویت شود. محتواسازی و جریان‌سازی در برنامه‌های فرهنگی و هنری به‌ویژه برنامه‌های دهه امامت و ولایت باید بیش از پیش در دستور کار کمیته‌های شش‌گانه این مؤسسه قرار گیرد.

وی با اشاره به خلاصه‌ای از فعالیت‌های قرآنی مؤسسه اظهرالجمیل، آموزش خطبه غدیر به نوجوانان، آموزش عمومی روخوانی و روان‌خوانی قرآن به صورت رایگان، برگزاری بیش از ۳۰ محفل قرآنی در استان‌های خراسان رضوی و فارس و هرمزگان و برگزاری جشن‌های مذهبی غدیر را بخشی از این فعالیت‌ها دانست.

عظیمی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌ها می‌توان به برپایی خیمه پذیرایی در اطراف مؤسسه، اطعام افراد مستحق در مناطق محروم، توزیع ۳۲ بسته معیشتی میان خانواده‌های قرآنی محروم و برگزاری جشن و محفل قرآنی در پنج جزیره خلیج فارس اشاره کرد.

وی عنوان کرد: انعکاس دستاوردها، برگزاری نشست‌های تخصصی ادبی، شب شعر غدیر، حمایت از نظم خطبه غدیر، اهدای کتاب، طرح حمایت از خواننده‌های مذهبی نوجوان، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی کتاب، برگزاری نشست‌های معرفتی و برپایی جلسات قصه‌گویی از برنامه‌های دیگر این مؤسسه به شمار می‌رود.

مدیر مؤسسه اظهر الجمیل برپایی محافل انس با قرآن، برگزاری جشن محوری غدیر، بازخوانی واقعه غدیر، جشن کاروان غدیر، جشن عید آسمانی، اطعام نیازمندان و برگزاری جشن‌های محوری در روستاها و مناطق محروم را از برنامه‌های اجرایی مؤسسه فرهنگی قرآنی و عترت اظهرالجمیل الاعلی مشهد در دهه امامت و ولایت برشمرد.

یادآور می‌شود، طی مراسمی شب گذشته از ۳۰ قاری از جمله احسان سوختانلو، حامد خلیلی، سیدعباس حسینی، محمدامین کهن، امیرمحمد خالقی و گروه‌های سرود و تواشیح شمس‌الهدی و مجری محمد ارژنگ و محمد علیزاده قدردانی شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha