مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف در گنبدکاووس برگزار شد
کد خبر: 4072706
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف در گنبدکاووس برگزار شد

مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف ویژه آقایان با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس و متسابقین روز گذشته، ۳۱ تیرماه در امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبد‌کاووس برگزار شد.

مرحله شهرستانی مسابقات اوقاف در گنبدبه گزارش ایکنا از گلستان، مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی اوقاف ویژه آقایان با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس و متسابقین روز گذشته، 31 تیرماه در امامزاده یحیی بن زید‌(ع) گنبد‌کاووس برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان گنبدکاووس در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات با محوریت بقاع‌متبرکه و امامزادگان واجب‌التعظیم‌(ع) در دو بخش آوایی و معارفی قرآن ویژه آقایان برگزار شد.

محبی با اشاره به برپایی این دوره از مسابقات در ۱۲ رشته گفت: این دوره از مسابقات شامل رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰، ۱۰ (مرحله شهرستانی و استانی)، حفظ پنج جزء (مرحله شهرستانی و استانی)، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، ‌دعاخوانی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه در این دوره برای اولین بار رشته‌های‌ نهج‌البلاغه، صحیفه‌سجادیه و مدیحه‌سرایی و همخوانی در دو بخش بانوان و آقایان به مسابقات اضافه شده است، گفت: نفرات برتر در هر رشته به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف مردادماه با حضور نفرات برتر این مسابقات در امامزاده عبدالله(ع) گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha