جشن «همدلی و اکمال دین» در قشم برگزار می‌شود
کد خبر: 4071912
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

جشن «همدلی و اکمال دین» در قشم برگزار می‌شود

جشن «همدلی و اکمال دین» امشب، 28 تیرماه در قشم برگزار می‌شود.

عباس بازماندگان، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: جشن «همدلی و اکمال دین» با موضوع اطاعت و ولایت در مسجد حضرت اباالفضل العباس(ع) شهر قشم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین باقر خادمی، مدرس حوزه، مولودی‌خوانی ذاکر اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) جواد ذاکری، اجرای گروه همخوانی قرآن کودکان مؤسسه و تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و ورزشی که در ایام دهه امامت با موضوعاتی مختلف چون نقاشی کودکانه، مسابقات بومی و محلی ویژه بانوان و ... برگزار شد، از جمله بخش‌های این برنامه چند ساعته است.

بازماندگان اضافه کرد: از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به اجرای ولی‌الله احدی، اجرای گروه نمایشی چهره، ایستگاه پخت نان و شیرنی محلی اشاره کرد.

وی ادامه داد: این برنامه از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) شهرستان قشم و کانون فرهنگی مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) قشم برگزار می‌شود.

از دیگر اخبار این مؤسسه آمده است، کارگاه تربیت فرزندان اسلامی با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین وافی، پژوهشگر و مدرس حوزه با حضور بیش از 50 بانوی بومی شهرستان در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهر قشم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha