باید اساتید متخصص ارائه مطلب در فضای مجازی تربیت کنیم
کد خبر: 4071570
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
مجید خالق‌پور:

باید اساتید متخصص ارائه مطلب در فضای مجازی تربیت کنیم

حجت‌الاسلام مجید خالق‌پور، جانشین رئیس جامعةالمصطفی العالمیه گفت: دانشگاه مجازی باید به سمت تربیت استادان متخصص در حوزه ارائه مباحث آموزش مجازی حرکت کند.

جت‌الاسلام والمسلمین مجید خالق‌پور، جانشین رئیس جامعةالمصطفی العالمیه

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید خالق‌پور، جانشین رئیس جامعةالمصطفی العالمیه امروز ۲۶ تیرماه در بازدید مدیران و نمایندگان خارج از کشور المصطفی از دانشگاه مجازی این نهاد علمی با بیان اینکه همه ظرفیت‌های جامعةالمصطفی قابلیت بهره‌برداری در فضای دانشگاه مجازی را دارد، افزود: باید نیاز‌های منطقه‌ای کشور‌ها را در این بستر احصا و طرح گفت‌وگوی‌های دوطرفه منطقه‌ای در دانشگاه مجازی را برنامه ریزی کرد.

وی کارآمدی دانشگاه مجازی المصطفی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: این نکته که دانشگاه مجازی مجری ظرفیت‌های کارآمد فضای فیزیکی جامعةالمصطفی باشد، ارزشمند است؛ برای کارآمدسازی دانشگاه مجازی باید این مجموعه را ناظر به اقتضائات دانشگاه برتر مجازی دنبال کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین خالق‌پور ادامه داد: دانشگاه مجازی باید به سمت تربیت استادان متخصص در حوزه ارائه مباحث آموزش مجازی حرکت کند. باید هیئت‌های علمی دانشگاه مجازی المصطفی را ناظر به اقتضائات و شاخص‌های دانشگاه مجازی انتخاب کرد.

وی بر لزوم توجه به شرایط و ویژگی‌های زبانی مناطق در ارائه متون ترجمه‌ای تأکید کرد و یادآور شد: روزآمد بودن متون آموزشی، جزو الزاماتی است که همواره باید در مسیر ارتقای ظرفیت‌های دانشگاه مجازی مورد تأکید قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha