توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی
کد خبر: 4071261
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

توزیع 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی

فرمانده سپاه استان سمنان از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: مجموعاً ۴۵۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای کرونا در استان توزیع شده است.

توزیه 15 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان ظهر امروز 25 تیر در حاشیه بیست و هشتمین مرحله مواسات و کمک مومنانه در استان با بیان اینکه در این مرحله ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود، گفت: اولویت با نیازمندان مناطق محروم و آسیب‌دیدگان از کرونا است.

وی ادامه داد: از ابتدای کرونا ۴ ۵۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شده که در این راستا از ابتدای سال جاری نیز شاهد توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان بودیم.

فرمانده سپاه استان سمنان با تاکید بر اینکه ۱۸ نوع خدمت نیز در خلال رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان استان داده می‌شود، متذکر شد: از ابتدای کرونا یک هزار و ۳۴۷ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند داده شده و در مرحله بیست و هشتم مواسات و همدلی ۵۰ سری جهیزیه توزیع می‌شود.

مهدی کاشفی، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان نیز  با اشاره به اینکه رزمایش مواسات امروز در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان اجرا می‌شود اظهار کرد: این قرارگاه شامل جمعی از دستگاه‌های خدمت‌رسان در استان با هدف متمرکز شدن تهیه و توزیع خدمات ایجاد شده است.

به گفته وی؛ در دهه امامت و ولایت خدمات مختلفی به نیازمندان استان ارائه خواهد شد که بر این اساس آزادی ۹ زندانی جرایم غیر عمد، توزیع ۱۵۰۰۰ بسته معیشتی، ۵۰ سری جهیزیه، ۲۴ سری لوازم منزل، ۱۳۰ دستگاه کولر آبی، ذبح یک هزار و ۷۰ رأس گوسفند تنها بخشی از خدمات ارائه شده در این ایام است.

انتهای پیام
captcha