۸ هزار بسته معیشتی در چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد
کد خبر: 4071123
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
در دهه امامت و ولایت

۸ هزار بسته معیشتی در چهارمحال‌وبختیاری توزیع شد

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: در مرحله بیست و سوم از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه سپاه، بالغ بر هشت هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون ریال جمع‌آوری شده و توزیع می‌شود.

کمک مومنانه سپاه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع)، امروز، 25 تیرماه در حاشیه مرحله بیست و سوم از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه که به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار و هشت هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای جمع‌آوری و توزیع کمک مؤمنانه از بدو شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه در استان تشکیل شد که تاکنون این کمک‌ها در هر مرحله جمع‌آوری و در بین نیازمندان شناسایی شده در سراسر استان توزیع شد و امروز مرحله بیست و سوم از این کمک‌ها آماده توزیع است.

وی با ذکر اینکه کمک‌های مؤمنانه با همکاری مجموعه بسیج و سپاه و نیز نهادهای حمایتی جمع‌آوری و توزیع می‌شود، ادامه داد: این کمک‌ها تاکنون بالغ بر 680 میلیارد تومان بوده و به دست نیازمندان در شهرستان‌های ده‌گانه استان رسیده است.

اکبری بیان کرد: در مرحله بیست و سوم از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه این قرارگاه، بالغ بر هشت هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی 10 میلیون ریال آماده توزیع شده است. از همان ابتدا این قول داده شد که تا زمان تداوم شیوع کرونا و وجود نیازمندان به کمک، مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم و همراه مردم است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) تأکید کرد: جا دارد از مردم سخاوتمند و افراد توانمند و خیراندیشی که به مجموعه سپاه کمک کردند تا بتوانند بخشی ز نیازمندی‌های خیران استان را تأمین کنند، قدردانی کنم.

انتهای پیام
captcha