توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند در تایباد
کد خبر: 4070005
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
هم‌زمان با دهه ولایت

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند در تایباد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تایباد گفت: هم‌زمان با آغاز دهه ولایت و امامت تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌ زندانیان نیازمند در این شهرستان توزیع شد.

 بسته معیشتی جعفر صدیقی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تایباد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: ارزش هر بسته غذایی بیش از هفت میلیون ریال است که در مجموع برای تهیه این تعداد بسته معیشتی، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم(ص) که فرموده‌اند؛ وَاللَّهُ يُحِبُّ إغاثَةَ اللَّهفانِ؛ خداوند كمک به اندوهگين و ياری‌خواه را دوست دارد افزود: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تایباد در راستای کمک به خانواده‌های زندانیان نیازمند و به منظور حمایت از این قشر آسیب‌پذیر، اقدام به تهیه و توزیع این مقدار سبد غذایی کرده است.

صدیقی بیان کرد: در حال حاضر تعداد هشت زندانی غیر عمد با بیش از چهار میلیارد ریال بدهی در حق شکات، محبوس در زندان هستند که تعدادی از این گروه با مساعدت ستاد دیه استان و همچنین جذب کمک از خیرین، هم‌زمان با عید سعید غدیر خم از زندان آزاد خواهند شد.

وی اظهار کرد: همچنین در راستای اقدامات خیرخواهانه خیران نیکوکار هم‌زمان با هفته قوه قضاییه نیز تعداد هفت زندانی جرائم عمد و غیر عمد زندان شهرستان تایباد با استفاده از ارفاقات قانونی و همچنین جذب مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال کمک خیران از زندان آزاد شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تایباد خاطرنشان کرد: زندانیان و خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان همواره نیازمند توجه و کمک خیران نیک‌اندیش مردم هستند.

انتهای پیام
captcha