استفاده از ظرفیت نوجوانان در ترویج فرهنگ قرآنی استان زنجان
کد خبر: 4069959
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

استفاده از ظرفیت نوجوانان در ترویج فرهنگ قرآنی استان زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: در جلسات اندیشه‌ورز باید به ارائه موضوعات کلان پژوه پرداخته شود، مانند استفاده از ظرفیت نوجوانان در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و یا نحوه ورود در جامعه امروزی که بتوان از تمامی ظرفیت‌ها در راستای تحقق اهداف قرآنی بهره برد.

استفاده از ظرفیت نوجوانان در ترویج فرهنگ قرآنی

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، صبح امروز در چهارمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان زنجان در خصوص ضرورت تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در تمامی حوزه‌ها، گفت: ما ناگزیر از اندیشه‌ورزی هستیم و اندیشه‌ورزی نیاز به ابزار دارد.

وی ادامه داد: انسان‌هایی که نگاه دقیق به مسائل دارند و از زوایای مختلف موضوعات را مورد بررسی قرار می‌دهند، بهتر می‌توانند اندیشه‌ورزی کنند. اندیشه‌ورزی نیاز به صبر و حوصله دارد تا خروجی این اندیشه قابل مشاهده باشد.

وی با تاکید بر اینکه اکثر ما درگیر اقتضائات روز هستیم متذکر شد: جلسات اندیشه‌ورز باید به سه بازه زمانی تقسیم شود به این صورت که در بخش کوتاهی از این جلسات به اخبار و رویدادهای مهم روز پرداخته شده و حوادث و اتفاقات مهم شهر بازگو شود.

این مسئول اظهار کرد: در بخش دیگر، باید اقتضائات جامعه ارائه شود؛ به عنوان مثال جلسات خطبه‌خوانی غدیر و ارائه راهکارهایی در خصوص حجاب و عفاف از اقتضائات جامعه امروزی ما هستند و هیئت اندیشه‌ورز باید برای این اقتضائات فکر و اندیشه و راه حلی ارائه دهد ولی نباید پرداختن به این مسائل، هیئت را از مسیر اصلی منحرف کند.

حجت‌الاسلام احمدی عنوان کرد: در بخش سوم این جلسات نیز باید به ارائه موضوعات کلان پژوه پرداخته شود، مانند استفاده از ظرفیت نوجوانان در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و یا نحوه ورود در جامعه امروزی که بتوان از تمامی ظرفیت‌ها در راستای تحقق اهداف قرآنی بهره برد.

انتهای پیام
captcha