فوت دو نفر از مددجویان کمیته امداد در زلزله هرمزگان
کد خبر: 4068059
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

فوت دو نفر از مددجویان کمیته امداد در زلزله هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان از فوت دو نفر از مددجویان کمیته امداد در زلزله امروز خبر داد و گفت: و مردم نیک‌اندیش کشور و استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به آسیب‌دیدگان زلزله هرمزگان را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ واریز کنند.

حضور مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در مناطق زلزله زذه

به گزارش ایکنا از هرمزگان، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امروز، 11 تیرماه، با حضور در مناطق زلزله‌زده استان، اظهار کرد: ۱۰۸ واحد از منازل مددجویان تحت پوشش در زلزله هرمزگان به طور کامل تخریب شد که ۸۰ واحد مسکونی مربوط به روستای سایه خوش و ۲۸ واحد مربوط به روستای برکه سفلین بوده است.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته تاکنون ۲ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در پی وقوع این زمین‌لرزه جان خود را از دست داده‌اند. سرکشی از منازل مددجویان و جمع‌بندی آمار شروع شده و ادامه دارد. همچنین خدمت‌رسانی و ارائه بسته‌های معیشتی نیز آغاز شده و چادرهای هلال احمر در حال توزیع میان آسیب‌دیدگان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان ضمن دلجویی و تفقد از خانواده‌های متوفی و آسیب‌دیده در این زلزله، عنوان کرد: خیرین و مردم نیک‌اندیش کشور و استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به آسیب‌دیدگان زلزله هرمزگان را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ واریز کنند.

یادآور می‌شود؛ بامداد امروز، ۱۱ تیرماه، زلزله ۶.۱ ریشتری استان هرمزگان به ویژه شهرستان بندرخمیر را لرزاند، آمار کشته‌شدگان تاکنون ۵ تن و مصدومان ۴۸ نفر اعلام شده است، ۳ مرد و ۲ زن در این زلزله جان باختند. بر اساس گزارش ژئوفیزیک بعد از این زلزله تعداد زیادی زلزله دیگر به ثبت رسیده که بزرگ‌ترین آن ۴.۵ بوده و در ساعت ۷ و ۵۹ دقیقه به وقوع پیوسته است. در حال حاضر تمامی گروه‌های امدادی، جهادی و بیمارستان‌های استان هرمزگان در آماده‌باش کامل هستند و انتقال خون هرمزگان آمادگی کامل تأمین خون بیمارستان‌ها  را دارد.

انتهای پیام
captcha