جشنواره قرآنی حکیم الهی قمشه‌ای در شهرضا برگزار می‌شود
کد خبر: 4067960
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

جشنواره قرآنی حکیم الهی قمشه‌ای در شهرضا برگزار می‌شود

جشنواره قرآنی حکیم الهی قمشه‌ای شهرستان شهرضا از سوی کارگروه توسعه آموزش‌های قرآنی متشکل از فعالان قرآنی این شهرستان برگزار می‌شود.

جشنواره قرآنی حکیم الهی قمشه‌ایبه گزارش ایکنا، جشنواره قرآنی حکیم الهی قمشه‌ای شهرستان شهرضا در تابستان ۱۴۰۱ از سوی کارگروه توسعه آموزش‌های قرآنی متشکل از مربیان، حافظان و فعالان قرآنی این شهرستان ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

از رشته‌های این جشنواره می‌توان به حفظ قرآن، ترتیل، فرازخوانی، تفسیر عمومی قرآن، تصحیح قرائت نماز، آثار رسانه، آثار هنر و فرهنگ قرآنی اشاره کرد.

علاقه‌مندان از طریق مراجعه به سایت https://quranelahi.com مراجعه حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در شهرضا، خیابان انقلاب اسلامی، نبش فرعی 51، مدرسه علمیه امام حسین(ع) یا ارسال عبارت «جشنواره حکیم الهی قمشه‌ای» به شماره 09133323457 در واتساپ می‌توانند، اقدام به ثبت‌نام در این جشنواره قرآنی کنند.

از شرایط شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توان به اقامت دائم در شهرستان شهرضا و حومه اشاره کرد، مرحله مقدماتی این جشنواره از 15 تیرماه آغاز خواهد شد، تشکیل کارگاه‌های تقویتی و تخصصی نیز تا 15 شهریورماه به طول خواهد انجامید و اختتامیه آن نیز در تاریخ 22 مهرماه برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha