دوره غدیرشناسی برگزار می‌شود
کد خبر: 4067804
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷

دوره غدیرشناسی برگزار می‌شود

دوره غدیرشناسی از سوی اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا(س) و با همکاری موسسه تخصصی امام‌شناسی برگزار خواهد شد.

برگزاری دوره غدیرشناسی به گزارش ایکنا، دوره غدیرشناسی از سوی اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا(س) و با همکاری موسسه تخصصی امام‌شناسی به مناسبت ماه ذیحجه و ایام پربرکت دهه ولایت و عید سعید غدیرخم  برگزار می‌شود.

این دوره  به صورت حضوری و آفلاين ویژه 9 کانون استانی است و  شروع دوره از 11 تیرماه است و تا 18 تیرماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

دريافت حکم تبليغی جهت اعزام گروهی و فردی در دهه ولایت، فعال شدن پرونده تبلیغی آموزشی در اداره مبلغان جامعه الزهرا برای طلاب این مرکز، استفاده از دوره‌های تخصصی آموزشی و مهارتی هدفمند و کاربردی، اولویت در به کارگیری در سایر طرح ها و مناسبت فرهنگی تبلیغی و فعال شدن پرونده مرکز خدمات از جمله مزایای حضور در این دوره است. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه شميم به نشانی؛ https://shamim.jz.ac.ir/ مراجعه کنند. 

همچنین مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری مرکز تخصصی امام‌شناسی دوره تربیت مبلغ غدیر را با عناوینی چون؛  تاریخ غدیر، جایگاه و اهمیت غدیر، اعتبار سنگی و دلالت حدیث غدیر، پاسخ به شبهات غدیر  و ... را برگزار می‌کند.

شروع دوره از شنبه ۱۱ تیر ماه به صورت مجازی و حضوری است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی L.balagh.ir مراجعه کنند. 

انتهای پیام
captcha