برپایی همایش «ازدواج ساده» برای 3 زوج جوان در مناسبتی آسمانی
کد خبر: 4067724
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

برپایی همایش «ازدواج ساده» برای 3 زوج جوان در مناسبتی آسمانی

همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) همایش جشن ازدواج سه زوج جوان به همت رادیو تهران با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری منطقه 3 تهران و فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

بهمایش ازدواج سادهه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، جمعه، 10 تیرماه مصادف با اولین روز از ماه ذی‌الحجه و سالروز ازدواج آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) است.

ترویج فرهنگ ازدواج آسان و فراهم کردن شرایط برای برپایی جشن ساده ازدواج، یکی از مهمترین آموزه‌ها در دین اسلام و توصیه‌ای مهم در بیانات مقام معظم رهبری است که در راستای تشکیل بنیان خانواده سفارش شده است.

از این روی، نهادهای فرهنگی مسئولیت مهمی در این راستا دارند. به همین منظور، مراسمی به همت رادیو تهران با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری منطقه 3 تهران و فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

در این همایش جشن با عنوان «مهر علی و زهرا»، که همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود، جشن ازدواج سه زوج جوان برگزار شده و روانه خانه بخت می‌شوند.

براساس این گزارش، این مراسم روز جمعه، 10 تیرماه از ساعت 17 تا 20 در مجموعه فرهنگی پردیس قلهک برگزار می‌شود. همچنین، این مراسم به صورت زنده از طریق رادیو تهران روی موج اف ام ردیف ۹۴پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha