ثبت‌نام ۴۸۰ گلستانی در مسابقات سراسری قرآن اوقاف
کد خبر: 4067249
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

ثبت‌نام ۴۸۰ گلستانی در مسابقات سراسری قرآن اوقاف

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان از ثبت‌نام ۴۸۰ گلستانی در چهل‌و‌پنجمین مسابقات سراسری قرآن اوقاف خبر داد.

حجت الاسلام کوهساریان رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف گلستانحجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از ثبت‌نام 480 گلستانی در چهل‌و‌پنجمین مسابقات سراسری  اوقاف خبر داد و گفت: از این تعداد 232 نفر آقا و 248 نفر بانو در رشته‌های مختلف ثبت‌نام کردند.

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان بیان کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ ، ۱۰ و ۵ جزء، تفسیر قرآن، دعاخوانی، اذان و در بخش معارفی شامل نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و مدیحه‌سرایی و همخوانی ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کوهساریان با بیان‌ اینکه این دوره از مسابقات در دو منطقه غرب و شرق استان برگزار خواهد شد، افزود: شهرهای علی‌آباد، کردکوی و بندرگز و آق‌قلا در مرکز استان و شهرهای گنبد‌کاووس، آزادشهر، رامیان و مینودشت و کلاله در غرب استان و در حرم مطهر یحی بن زید(ع) برگزار خواهد شد.

وی با بیان‌ اینکه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از نیمه دوم تیرماه تا اول مهرماه برگزار می‌شود، افزود: نفرات برتر در این مسابقات به مرحله استانی راه پیدا کرده که این دوره از مسابقات در شهریورماه برگزار می‌شود که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha