بصیرت شهید بهشتی مسیر انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4067144
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
معاون امور اجتماعی وزیر کشور:

بصیرت شهید بهشتی مسیر انقلاب اسلامی است

معاون امور اجتماعی وزیر کشور گفت: دشمن شهید بهشتی را تنها بخاطر اندیشه و تفکر والای ایشان به شهادت رساند لذا راه و تفکر بهشتی‌، شناخت با بصیرت و حفظ اجتماعات وحدت‌آفرین می‌تواند مسیر آینده کشور را هموار می‌کند.

محمد عباسی معاون اموراجتماعهی وزیر کشوربه گزارش ایکنا از گلستان، محمد عباسی، معاون امور اجتماعی وزیر کشور در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که روز گذشته‌، 6 تیرماه در مسجد جامع گرگان برگزار شد، افزود: متأسفانه برخی از افراد خواسته یا ناخواسته تصور می‌کنند که دوران پهلوی همه چیز گل و بلبل بوده اما این تصور باطلی بوده و باید بدانیم دوران پهلوی جز فساد، ابتذال، مزدوری خبر دیگری نبود.

معاون امور اجتماعی وزیر کشور با بیان اینکه امروز کشور به دستاوردهای خوبی رسیده اما هنوز با نقطه ایده‌آل فاصله داریم، افزود: کشور بعد از 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در بسیاری از حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و نظامی پیشرفت کرده اما باید بدانیم که هنوز به نقطه آرمانی مورد نظر امام(ره) و شهدا نرسیدیم ولی همچنان مصمم به سوی هدف‌ها و آرمان‌های انقلاب در حرکت هستیم.

عباسی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب منافین با دسیسه‌های خود سعی داشتند مسیر انقلاب را منحرف کنند، افزود: ۲۴۵ گروه متفرقه در دانشگاه‌ها در ابتدای انقلاب فعالیت داشتند تا شرایط تفرقه افکنی را در جامعه ایجاد کنند، اما بصیرت مردم و نگاه سیاستمداران و شهید بهشتی بود که باعث شد این انقلاب حفظ شود.

معاون امور اجتماعی وزیر کشور تصریح کرد: بسیار مهم است که عده‌ای در راه آرمان انقلاب اسلامی محکم ایستادند و جان خود را فدا کردند و در این مسیر شهیدان مطهری، بهشتی و سردار شهید سلیمانی و سایر سرداران بزرگ اسلام و دیگر شهدا توانستند با نثار خون خود انقلاب اسلامی را حفظ کنند.

معاون امور اجتماعی وزیر کشور اظهار‌ کرد: دشمن شهید بهشتی را تنها بخاطر اندیشه و تفکر والای ایشان به شهادت رساند لذا راه و تفکر بهشتی‌، شناخت با بصیرت و حفظ اجتماعات وحدت آفرین می‌تواند مسیر آینده کشور را هموار کند.

عباسی با بیان‌ اینکه بصیرت شهید بهشتی همچنان ادامه دارد و ما اجازه نخواهیم داد دشمنان ما به‌ویژه منافقین مسیر انقلاب را منحرف کنند، تصریح کرد: ما به حقانیت نظام و اسلام و در رأس همه رهبر معظم انقلاب یقین داریم و به‌عنوان نیروهای حزب‌الهی می‌دانیم که الزامات امام راحل ذات خدایی و قرآنی دارد.

عباسی گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت شهید بهشتی نوعی اعلام انسجام و همبستگی ولایتمداران و ادامه‌دهندگان راه او است و افرادی که در این مراسم حضور یافته‌اند می‌توانند وسیله‌ای مهم برای حفظ و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری باشند.

انتهای پیام
captcha