برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در گتوند تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 4066937
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در گتوند تجلیل شدند + عکس

مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، روز گذشته، پنجم تیرماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار شد.

برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در گتوند تجلیل شدند + عکسابوذر اکبری‌نیا، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا بیان کرد: مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، روز گذشته، پنجم تیرماه در سالن جلسات دکتر قیصر امین‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار شد.

وی با بیان اینکه یک هزار و 400 نفر از شهرستان گتوند در این جشنواره شرکت کردند که از ۹۰ نفر برتر در بخش‌های مختلف تجلیل شد، افزود: از این تعداد برگزیده، از ۴۰ نفر در مرحله استانی، ۲۰ نفر در مرحله شهرستانی و ۳۰ نفر که همکاری ویژه‌ای در خصوص برگزاری جشنواره رضوی در سطح شهرستان داشتند، تجلیل شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند یادآور شد: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا(ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتا‌بخوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) ویژه سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» برگزار شد.

اکبری‌نیا در ادامه با اشاره به مشکل نیروی انسانی کتابدار در کتابخانه‌های عمومی شهرهای ترکالکی و سماله، بیان کرد: اگر کتابخانه‌های عمومی شهرهای ترکالکی و سماله دارای نیروی انسانی کتابدار بودند، قطعا آمار شرکت‌کنندگان این شهرستان بالاتر از دو هزار نفر می‌رفت واین باعث می‌شد شهرستان در رتبه‌های بالاتر این جشنواره  قرار می گرفت. لذا، از مسئولان استانی و شهرستان به‌ویژه فرماندار شهرستان درخواست می‌کنیم که مشکل نیروی انسانی کتابخانه مذکور را پیگیری ویژه کنند.

داود طهماسبی

انتهای پیام
captcha