مادران شهدا در پاداش معنوی فرزندان خود شریک هستند
کد خبر: 4066745
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

مادران شهدا در پاداش معنوی فرزندان خود شریک هستند

امام‌جمعه بخش بهاران با بیان‌ اینکه مادران و خانواده‌های شهدا در اجر معنوی شهدا و حماسه‌آفرینی آنان شریک هستند، گفت: بدون شک کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از مؤثرترین مؤلفه‌ها در پرورش شخصیت شهدا بوده که در این زمینه نقش مادران و پدران شهدا چشمگیر است.

حجت الاسلام رضازاده پاشا امام جمعه بخش بهارانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام رضازاده پاشا، امام‌جمعه بخش بهاران امروز، 5 تیرماه در دیدار با مادر شهیدان نوری صبر و صلابت مادران و همسران شهدا را الگویی برای زندگی بشر دانست و افزود: پیروی از راه و شیوه زندگی شهدا باید سرمشق همه باشد.

امام‌جمعه بخش بهاران از مادران شهدا به‌عنوان اسوه مقاومت و ایثار یاد کرد و گفت: آنها با پایمردی، صبوری و شکیبایی فرزندان خود را تقدیم انقلاب و کشور کردند و لحظه‌ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیدند و تردیدی به خود راه ندادند.

حجت‌الاسلام رضازاده پاشا با بیان‌ اینکه مادران و خانواده‌های شهدا در اَجر معنوی شهدا و حماسه‌آفرینی آنان شریک هستند، گفت: بدون شک کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از مؤثرترین مؤلفه‌ها در پرورش شخصیت شهدا بوده و در این زمینه نقش مادران و پدران شهدا چشمگیر و غیر قابل چشم‌پوشی است.

وی ضمن گرامیداشت مقام شامخ خانواده‌های معظم شهدا، مادران و همسران شهدا را بانوانی از خود گذشته، فداکار و انقلابی توصیف کرد و گفت: مادران و همسران شهدا عزیزان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و امروز الگوی صبر و مقاومت برای جامعه هستند.

امام‌جمعه بخش‌ بهاران با بیان‌ اینکه خانواده معظم شهدا مایه عزت و اقتدار نظام اسلامی است، تکریم این عزیزان موجب معرفی الگوهای ایثار و پایداری به جامعه است،گفت: شهدا و ایثارگران پرچم‌های عزت و افتخار نظام اسلامی هستند و دیدار و تکریم از این عزیزان موجب تقویت روحیه خدمت در مسئولان و هم باعث دلگرمی آنها است.

 

انتهای پیام
captcha