مبارزه با مواد مخدر باید فرامرزی باشد
کد خبر: 4066294
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

مبارزه با مواد مخدر باید فرامرزی باشد

امام‌جمعه میاندوآب گفت: دشمن به دنبال ترویج مصرف مواد مخدر در بین جامعه و جوانان است و باید همان‌طور که داعش را در فرامرزها شکست دادیم، به بحث مبارزه با مواد مخدر نیز در فرامرزها و قبل از مرزهای کشور ورود پیدا کرده و جلوی ورود آن را به کشور بگیریم.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، ۳ تیر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه دشمن از سال ۵۷ تاکنون به دنبال این بوده تا جمهوری اسلامی را از بین ببرد، اظهار کرد: دشمن به دنبال تضعیف جمهوریت و اسلامیت نظام بوده اما این دو رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی بوده و در کنار هم هستند و مردم ایران اسلامی نیز با همت و تلاش جمهوریت و اسلامیت نظام را حفظ کرده‌اند و خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه تخصص‌گرایی همراه با تعهد در کشور باید مدنظر باشد، افزود: کارها باید به افراد متخصص و متعهد سپرده شود و اگر هر یکی از این دو نباشد، سبب آسیب می‌شو،. اگر نیروهای انقلابی، جهادی و متعهد به صحنه بیایند قطعا از  بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها عبور می‌کنیم.

امام‌جمعه میاندوآب بر لزوم مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و ادامه داد: دشمن به دنبال ترویج مصرف مواد مخدر در بین جامعه و جوانان است و باید همان‌طور که داعش را در فرامرزها شکست دادیم، به بحث مبارزه با مواد مخدر نیز در فرامرزها و قبل از مرزهای کشور ورود پیدا کرده و جلوی ورود آن را به کشور بگیریم.

وی با بیان اینکه دشمن، جنگ نرم را در سرلوحه کارهای خود قرار داده است، عنوان کرد: دشمن از جنگ سخت و تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی و ترورها و… در طول تاریخ انقلاب اسلامی نتیجه نگرفت و تمام ملت ایران اسلامی همگام با هم یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند و لذا امروز با جنگ نرم به سراغ ما آمده وما باید با رویش‌های انقلاب در مقابل دشمن بایستیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در ادامه با اشاره به سال‌روز شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه و با بیان اینکه شهید بهشتی از تئورسین‌های نظام بود، گفت: ایران اسلامی، قربانی و زخم‌خورده تروریسم است و شهید بهشتی و یاران‌شان و ۲۷ هزار شهید ترور سند آن است و لذا باید هوشیار بود تا دشمن جای شهید و جلاد را عوض نکند.

 

انتهای پیام
captcha