آغاز رزمایش مشترک صرفه‌جویی در مصرف آب و برق در کرمان
کد خبر: 4066011
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

آغاز رزمایش مشترک صرفه‌جویی در مصرف آب و برق در کرمان

اجرای رزمایش مشترک حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در راستای صرفه‌جویی در مصرف آب و برق بین سپاه ثارالله استان کرمان، شرکت توزیع برق شمال و جنوب استان و شرکت آب و فاضلاب استان در سراسر استان آغاز شد.

سردار محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، رزمایش مشترک حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در راستای صرفه‌جویی مصرف آب و برق بین سپاه ثارالله استان کرمان، شرکت توزیع برق شمال و جنوب استان و شرکت آب و فاضلاب استان امروز اول تیرماه و همزمان با اجرای این رزمایش مشترک بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت کشور و وزارت نیرو در کرمان برگزار شد.

سردار محمدعلی نظری، جانشین سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم هدف از برگزاری این رزمایش را کاهش و صرفه‌‌جویی در مصرف آب و برق بیان کرد و گفت: این رزمایش تا ۱۵ شهریورماه سال جاری نه تنها در ساختارهای اداری و نظامی سپاه بلکه در کلیه خانواده‌های مربوط به سپاه اجرا خواهد شد.

وی افزود: دستورالعملی برای کاهش مصرف انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آب نوشته شده است که در نظر داریم در کل جامعه هدف بسیج و مردم این طرح ساری و جاری شود تا به هدف رزمایش که کاهش ۱۰ درصدی مصرف انرژی در استان است برسیم.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: آغاز اجرای رزمایش با رمز یا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) توسط فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام شد و امیدواریم با استعانت از امام رئوف بتوانیم در راستای رسیدن به هدف رزمایش و کاهش مشکلات آب و برق در ایام تابستان کمک کرده باشیم.

انتهای پیام
captcha