بازداشت فرد متهم به هتک حرمت پیامبر (ص) در الجزایر
کد خبر: 4062018
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶

بازداشت فرد متهم به هتک حرمت پیامبر (ص) در الجزایر

نیروهای امنیتی الجزایر فردی را به اتهام هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم (ص) در فضای مجازی دستگیر کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از العالم، سرویس‌های امنیتی ایالت قسنطینه الجزایر یک شهروند را به اتهام دست داشتن در پرونده توهین به پیامبر اکرم (ص) و تمسخر دین اسلام از طریق شبکه اجتماعی «فیسبوک» دستگیر کردند.


به گزارش روزنامه محلی الخبر، نیروهای امنیتی ایالت قسنطینه، جوانی سی و چند ساله را پس از دستگیری به اتهام توهین به پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و تمسخر دین اسلام به دادستانی معرفی کردند.

این فرد با نمایش تصاویر، کاریکاتورها و مطالب توهین آمیز در یکی از گروه‌های شبکه اجتماعی فیسبوک به هتک حرمت مقدسات اسلامی پرداخته است.

این روزنامه افزود: پیرو اطلاعات دریافتی از سازمان مرکزی مبارزه با جرایم مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات مبنی بر رصد حساب کاربری در شبکه اجتماعی فیس‌بوک که از طریق یکی از گروه‌های خود مطالبی شامل کاریکاتور، تصاویر و مطالب موهن به ساحت رسول خدا  و بقیه پیامبران و دین اسلام منتشر می‌کرد این فرد دستگیر شد.

همین منبع تایید کرد که عملیات دستگیری این فرد توسط گروه مبارزه با جرایم سایبری با استفاده از تمامی اطلاعات، با جمع آوری سرنخ‌های اطلاعاتی که منجر به شناسایی هویت فرد مورد نظر و آدرس محل سکونت وی در شهر قسنطینه شد، انجام شد. 

انتهای پیام
captcha