اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4060626
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول قرارگاه جهادی طلایه‌داران ظهور در کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۸۰۰ سری جهیزیه به ارزش۱۸۴ میلیارد ریال در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند به نوعروسان این استان از نیمه دوم سال گذشته تاکنون اهدا شد.

جهیزیه نوعروسان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حمید پسنده، مسئول قرارگاه جهادی طلایه‌داران ظهور در کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 9 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۸۰۰ سری جهیزیه در قالب رزمایش پویش لبخند نوعروس با محوریت تشویق جوانان به امر ازدواج به ارزش۱۸۴ میلیارد ریال در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند به نوعروسان این استان از نیمه دوم سال گذشته تاکنون اهدا شد.

وی ارزش ریالی هر سری جهیزیه را ۳۰۰ تا ۲۳۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: جهیزیه‌های اهدایی شامل۱۲ قلم کالای اساسی و موردنیاز جوانان از جمله یخچال، اجاق گاز، فرش، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی و وسایل آشپزخانه بوده است.در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از کار و کارگر ایرانی همه اجناس خریداری شده در قالب این طرح، تولید داخل هستند.

مسئول قرارگاه جهادی طلایه‌داران ظهور در کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: ۱۶۰سری جهیزیه به ارزش ۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال امسال در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، گچساران، چرام و بهمئی در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند به نوعروسان استان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha