اندیشه شهید سلیمانی مولفه اصلی مکتب است
کد خبر: 4059733
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹

اندیشه شهید سلیمانی مولفه اصلی مکتب است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اندیشه شهید سلیمانی و مردمی کردن این مکتب جزو مولفه‌های اصلی مکتب شهید سلیمانی است و این مکتب متعلق به کل جامعه است.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امروز، چهارم خردادماه در جلسه ایثار و شهادت که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، به بیان ابعاد مکتب شهید سلیمانی پرداخت و گفت: اندیشه شهید سلیمانی و مردمی کردن این مکتب جزو مولفه‌های اصلی مکتب شهید سلیمانی است و این مکتب متعلق به کل جامعه است.

وی با اشاره به ساختارهای تعریف شده در استان در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی، گفت: در کارگروه عمرانی موضوع بین‌المللی گلزار شهدای کرمان در دستور کار قرار دارد و طرح جامع آن آماده است.

سردار معروفی با بیان اینکه ساخت زائرسرای اقشار و راهیان مکتب سردار شهید سلیمانی، طرح روستای قنات‌ملک به‌عنوان روستای مذهبی ملی و گذر سردار سلیمانی(از میدان بسیج تا موزه دفاع مقدس و بیت الزهرا) از دیگر برنامه‌ها است، به مردمی بودن سالگرد دوم سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: از ۷۰ ملیت و کشور در سالگرد دوم سردار شهید حضور داشتند، به‌طوری که هزار زائر خارجی داشتیم.

احمد گروئی‌ساردو، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت ایثار در دین مبین اسلام گفت: ایثار عالی‌ترین خلصت اخلاقی است و جامعه امروز نیاز به ایثار اجتماعی دارد.

وی بیان کرد: در سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی همایش ملی ایثار اجتماعی در کرمان برگزار می‌شود و دبیرخانه اجرایی آن در استانداری و دبیرخانه پژوهشی آن در دانشگاه آزاد تشکیل به‌زودی می‌شود.

انتهای پیام
captcha