جهاد‌تبیین همان فتح خرمشهر است
کد خبر: 4059616
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستان:

جهاد‌تبیین همان فتح خرمشهر است

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستان با بیان‌اینکه امروز خرمشهر در پیش‌روی ما جهاد تبیین است، اظهار کرد: امروز تکلیفی مضاعف برای همه کسانی است که دل در گرو انقلاب دارند و باید در راستای جهاد تبیین، دستاوردهای نظام را به صورت مقایسه‌ای روشن و واضح برای مردم بیان کنند.

حجت الاسلام اصحابی مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام علی اصحابی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستان در مراسم سالروز آزادسازی فتح خرمشهر و یاد بود شهید حسن صیاد خدایی شب گذشته، 3 خرداد در مسجد حضرت امیر(ع) گرگان گفت: با توجه به سالروزی آزادسازی خرمشهر و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش داریم امروز خرمشهر در پیش روی ما جهاد‌تبیین است.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستان با بیان‌اینکه امروز دشمن جنگ روانی و رسانه‌ای در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی را آغاز کرده است، تصریح کرد: امروز کشور در برهه از حساس کنونی و جنگ اقتصادی قرار گرفته است و ما باید وظیفه خود را در دوران بشناسیم و همانند رزمندگان در دفاع‌مقدس و جنگ نظامی به دولت انقلابی در جنگ اقتصادی کمک کنیم.

حجت‌الاسلام اصحابی به شهادت پاسدار حسن صیاد خدایی اشاره کرد و گفت: شهید خدایی با تقدیم خونش زنده بودن و درست بودن مسیر انقلاب را تثبت کرد، لذا همیشه دشمنان در طی این چهل وسه سال با اقدامات مختلف دست به ترور ناجوانمردانه زدند اما نتوانستند به اهداف شوم خود و براندازی نظام دست پیدا کنند، اما امروز نباید اجازه بدهیم دشمن با تحلیل‌های نادرست اذهان جامعه را به دستاوردهای نظام بدبین کند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستان بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان تأکید کرد و گفت: نسل دهه ۷۰ و ۸۰ دوران پهلوی را ندیده‌اند و باید مشقت‌ها، سختی‌ها و حقایق آن زمان را برای این قشر بازگو کرد این در حالی است که ما در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ضعیف عمل می‌کنیم.

حجت‌الاسلام اصحابی با بیان‌اینکه تبیین و روشنگری دستاوردهای نظام نوعی جهاد است، اظهار کرد: امروز تکلیفی مضاعف برای همه کسانی است که دل در گرو انقلاب دارند و باید در راستای جهاد‌تبیین، دستاوردهای نظام را به صورت مقایسه‌ای روشن و واضح برای مردم بیان کنند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گلستان با بیان‌اینکه برای آنکه ذهن جوانان ما منحرف نشود و جای شهید و جلاد را عوض نکنند باید دستاوردهای نظام را برای جوانان تبیین کنیم، افزود: دشمن هر روز یک نهاد و تشکیلات را مورد حمله قرار می‌دهد و یک روز سپاه و روز دیگر شورای نگهبان و یک روز هم اساس روحانیت را مورد هجمه قرار می‌دهند تا جای شهید و جلاد را عوض کنند.

انتهای پیام
captcha