محفل انس با قرآن در فاضل آباد برگزار شد
کد خبر: 4059598
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

محفل انس با قرآن در فاضل آباد برگزار شد

به مناسبت‌سالروز فتح خرمشهر محفل انس با قرآن با حضور امام جمعه آزادشهر، فرمانده سپاه شهرستان، رئیس اداره تبلیغات و فرمانده حوزه ثامن‌الائمه شهرستان آزادشهرشب‌گذشته‌، 3 خرداد در مسجد جامع روستای فاضل‌آباد برگزار شد.

محفل انس با قرآن در فاضل اباد به گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت سالروز فتح خرمشهر محفل انس با قرآن همراه با اجرای سرود سلام فرمانده با حضور امام جمعه آزادشهر، فرمانده سپاه شهرستان، رئیس اداره تبلیغات شهرستان و فرمانده حوزه ثامن‌الائمه شهرستان آزادشهر شب گذشته، 3 خرداد در مسجد‌جامع روستای فاضل‌آباد برگزار شد.

امام جمعه آزادشهر با تشکر از شکل‌گیری این محفل نورانی قرآنی از مورد لطف الهی به بندگان در قرآن بیان کرد: زندگی آرام با یاد خدا محقق خواهد شد اعراض از یاد خدا نتیجه‌اش زندگی سخت و تنگ و تاریک است که در نتیجه انسان در اگر در مشکلات به یاد خدا نباشد زندگی‌اش سخت خواهد بود.

حجت‌الاسلام شهابی با تأکید بر بهره‌گیری از مفاهیم قرآنی برای حل مشکلات جسمی و روحی، اظهار کرد: خداوند در سوره اسرا و یونس دقیقاً به این موضوع اشاره کرده است که قرآن ‌درمان بیماری‌ها است.

وی ادامه داد: مسئولان باید ببینند دغدغه‌های رهبری چیست و در این مسیر گام بردارند، رهبر معظم انقلاب به انس با قرآن و برگزاری محافل و جلسات قرآنی تأکید دارند.

در این جلسه استاد محمد منصوری به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت و اجرای گروه سرود سلام فرمانده توسط دهه نودی‌ها به همراه اهدای هدیه از سوی امام جمعه آزاد‌شهر پایان بخش این محفل قرآنی بود.

انتهای پیام
captcha