گفتمان مناسب با انقلاب اسلامی اولویت تبلیغات اسلامی باشد
کد خبر: 4059084
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

گفتمان مناسب با انقلاب اسلامی اولویت تبلیغات اسلامی باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: تبیین اسلام ناب محمدی(ص)، رصد و مقابله با تهاجم فرهنگی و گفتمان متناسب با انقلاب اسلامی باید از اولویت برنامه‌های پیش‌رواداره تبلیغات اسلامی باشد.

حجت الاسلام رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، دوم خردادماه در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و سالروز تبلیغ و اطلاع‌رسانی اظهار کرد: برای ایام گرامیداشت سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تبیین اسلام ناب محمدی(ص)، رصد و مقابله با تهاجم فرهنگی و گفتمان متناسب با انقلاب اسلامی باید از اولویت برنامه‌های پیش‌رو باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به برنامه‌های پیش‌رو در این ایام بیان کرد: قرار است با حضور ۱۳ نفر از مدیران کل استان‌های تلفیقی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گردهمایی مدیران این مناطق به میزبانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شود.

وی افزود: بزرگترین سرمایه سازمان تبلیغات اسلامی نیروهای حاضر در آن است که باید با همکاری و تعامل سعی در مطلوب برگزار کردن برنامه‌ها داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: فکر و کلام هر یک از نیروها از اهمیت ویژه‌ای در سازمان برخوردار است و باید به آن توجه ویژه شود.

انتهای پیام
captcha