نسل جوان مخاطب اصلی ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) باشد
کد خبر: 4058305
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

نسل جوان مخاطب اصلی ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: باید سرمایه‌های انقلاب را حفظ کرده و تحت تأثیر سم‌پاشی‌ها قرار نگیریم، از این‌رو نسل جوان باید مخاطب اصلی ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، 29 اردیبهشت در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد با اشاره به اهمیت آشنایی نسل جوان با اندیشه امام خمینی (ره)، اظهار کرد: باید سرمایه‌های انقلاب را حفظ کرده و تحت تأثیر سم‌پاشی‌ها قرار نگیریم، از این رو نسل جوان باید مخاطب اصلی ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) باشند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: این ایام فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید به‌صورت جدی به این مسئله پرداخت.

این مسئول افزود: با توجه به شرایط خاصی که در آن قرار داریم، پرداختن به موضوع تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی اهمیت بسیاری دارد؛ به همین خاطر باید وصیت امام خمینی(ره) را به‌طور مرتب مرور کرده و به آرمان‌های انقلاب اسلامی بازگردیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه برگزاری مراسم روز ۱۴ و ۱۵ خردادماه فقط رفع تکلیف نیست، یادآور شد: ما میراث‌دار بنایی هستیم که حضرت امام خمینی(ره) آن را پایه‌ریزی کرده و باید به سمت ایجاد تمدن اسلامی حرکت کنیم. از این‌رو تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده باید در دستور کار قرار گیرد تا جمعیت قابل توجهی در این مراسم حضور پیدا کنند.

سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی در سطح پایگاه‌های مقاوت و بسیج دانشجویی و نیز کانون‌های اقشاری پیش‌بینی شده است، گفت: همه اقشار باید برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حضور پررنگی داشته باشند. همچنین همه دستگاه‌ها باید در حوزه خود برنامه‌هایی با محوریت بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد برنامه‌ریزی کنند.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: باید جریان‌ساز عمل کرد و جریان‌سازی نیز از فضاسازی آغاز می‌شود. مراسم روز ۱۴ و ۱۵ خرداد باید فضاسازی شود تا به جریان‌سازی برسد، از این رو حال و هوای مراسم باید به گونه‌ای باشد که گویی این داغ به تازگی اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به برخی اهداف مراسم این ایام، اظهار کرد: حفظ یاد و اندیشه‌های امام راحل با توجه به اینکه امروزه در شبکه‌های مخالف، تحریف شخصیت امام‌ صورت می‌گیرد و وظیفه ما را سنگین می‌کند، باید در این حوزه جدی‌تر عمل کنیم؛ لذا نباید در این زمینه تدافعی برخورد کرد، بلکه باید در حفظ اندیشه مکتب انقلاب تهاجمی عمل شود. ترویج اندیشه‌های امام(ره) با تأکید بر بیانیه گام دوم انقلاب نیز از دیگر اهداف این مراسم است.

انتهای پیام
captcha