برگزاری دوره‌های تربیت مربی ویژه اساتید در گلستان
کد خبر: 4058001
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

برگزاری دوره‌های تربیت مربی ویژه اساتید در گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی‌ گلستان از برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن برای تبیین مردمی‌سازی طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها در گلستان خبر داد.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستانحجت‌الاسلام عباسعلی‌گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان از برگزاری دوره‌های تربیت مربی ویژه اساتید دانشگاه برای تبیین مردمی‌سازی طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها در گلستان خبر داد و گفت: مجموعه‌های رسانه‌ای و فرهنگی استان باید برای کمک به تحقق این طرح بزرگ و تبیین ابعاد آن به کمک دولت بیایند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان ‌کرد: پیرو تصمیمات دولت در تحول اقتصادی و اختصاص یارانه‌ها به اقشار نیازمند جامعه سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری استانداری و امور اجتماعی درصدد است دوره تربیت مدرس با حضور اساتید دانشگاه و حوزه برای تبیین این طرح اقتصادی را انجام دهد.

حجت‌الاسلام گرزین بیان کرد: این دوره آموزشی با حضوره 50 استاد شاخص استان و از اساتید حوزه و دانشگاه طی یک دوره 5 ساعته با حضور معاون اقتصادی استاندار و معاون سیاسی امنیتی استاندار و دستیار استاندار در امور فرق و مذاهب برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را تبیین طرح اقتصادی دولت و توزیع عادلانه یارانه‌ها برای جامعه هدف دانست و گفت: افراد در این دوره با برگزاری نشست‌های نخبگانی برای گروه‌های هدف از جمله فرمانداران، بخشداران، دهیاران، فرهنگیان، اقشار و اصناف و بانوان به صورت اختصاصی می‌توانند پاسخگو عموم مردم بوده و این طرح اقتصادی را تبیین کنند.

انتهای پیام
captcha