جهاد تبیین؛ رمز بقای انقلاب اسلامی
کد خبر: 4057400
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
مدیرکل اوقاف و امور خیریه‌ گلستان بیان کرد:

جهاد تبیین؛ رمز بقای انقلاب اسلامی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه‌ گلستان یا بیان‌اینکه جهاد‌تبیین رمز بقای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: تمام کارشناسان سیاسی محال می‌دانستند که فردی پیدا شود و خارج از قدرت شرق و غرب انقلابی را ایجاد کند و امروز همه ما از نعمت انقلاب بهره‌مند هستیم و وظیفه ما این است که دستاوردها و خدمات نظام اسلامی را به مردم بیان کنیم.

حجت الاسلام سلیمانی فرد مدیر کل اوقاف گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سلیمانی‌ فرد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه‌ گلستان در کارگاه توانمندسازی طلاب شاغل با محوریت جهاد‌تبیین  که روز گذشته، 25 اردیبهشت در بندرترکمن برگزار شد، با بیان‌اینکه انقلاب اسلامی قدرت الهی ملتی بود که با دستان خالی در مقابل تمام ابر قدرت‌ها به پیروزی رسید، اظهار‌کرد: انقلاب اسلامی در برابر قدرت شرق و غرب قد برافراشت و حرف‌های جدید بیان کرد و امروز بنا بر فرمایش رهبر انقلاب باید با جهاد‌تبیین جایگاه انقلاب را در دنیا تثبیت کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه‌ گلستان بیان‌ کرد: در طول تاریخ ملت ایران در ‌مظلومیت زندگی‌ کرده است و امروز حرف ملت ایران است که نمی‌خواهیم مظلوم زندگی کنیم و می‌خواهیم استقلال و عزت خودمان را با انقلاب اسلامی حفظ کنیم.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد یا بیان‌اینکه جهاد‌تبیین رمز بقای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: تمام کارشناسان سیاسی محال می‌دانستند که فردی پیدا شود و خارج از قدرت شرق و غرب انقلابی را ایجاد کند و امروز همه ما از نعمت انقلاب بهره‌مند هستیم و وظیفه ما این است که دستاوردها و خدمات نظام اسلامی را به مردم بیان کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه‌ گلستان تصریح کرد: شعار انقلاب، شعار دینی و خارج‌کردن مردم از زیر ظلم بود و امروز جمهوری اسلامی به جایگاهی دست یافته است که هر کجا حرف از استقلال و قدرت باشد نام انقلاب اسلامی به میان می‌آید و در تولید علم در رتبه چهارم دنیا قرار داریم.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه‌ گلستان با تأکید براینکه در جهاد‌تبیین باید منویات رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب بوده و کار عملیاتی و اجرایی شکل گیرد، گفت: کار تبلیغاتی و تئوری و نوشتاری به اندازه کافی طی سال‌های بعد از انقلاب انجام شده است و اکنون باید در عرصه عمل وارد جهاد تبیین شد.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد افزود: امروز در میان نسل جدید و جوانان خلأ کار عملیاتی احساس می‎‌شود چرا که این نسل دچار چالش‌های فرهنگی هستند و باید به فکر نسل آینده خود باشیم لذا باید کار عملیاتی در عرصه جهاد تبیین انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha