ستاد اجرایی جشنواره «مزمل» ‌در گلستان تجلیل شد + عکس
کد خبر: 4056890
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

ستاد اجرایی جشنواره «مزمل» ‌در گلستان تجلیل شد + عکس

آیین تجلیل از ستاد اجرایی قرارگاه قرآنی جشنواره مُزَّمِّل‌، با حضور نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان گرگان و مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان امروز، 24 اردیبهشت در کانون طاها گرگان برگزار شد.

قرارگاه قرانی مزمل در کانون طاها گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، آیین تجلیل از ستاد اجرایی قرارگاه قرآنی جشنواره مُزَّمِّل‌، با حضور نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان گرگان و مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان امروز، 24 اردیبهشت در کانون طاها گرگان برگزار شد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تشکر از فعالیت‌های قرارگاه قرآنی، اظهار کرد: مطمئن هستم فعالیت‌های قرارگاه قرآنی به ثمر نشست و حضور افراد متخصص در شورای راهبردی این قرارگاه، متضمن انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن و مفاهیم آن‌ خواهد بود و این برنامه خیری برای دانش‌آموزان، اولیا و معلمان در برخواهد داشت.

منتظری قرآن را نقش راه زندگی و راه نجات انسان دانست و گفت: نباید از دسیسه‌های استکبار جهانی در این مقوله غافل بود، لذا باید حواسمان باشد قرآن در طاقچه‌های خانه‌ها باقی نماند بلکه جاری در زندگی باشد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرارگاه قرآنی «مزمل» با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن در بین دانش‌آموزان و معلمان و مربیان برگزار شده است، تصریح کرد: این اقدام ارزشمند باید در جامعه بسط و گسترش پیدا کند و راهگشایی برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در جامعه باشد، لذا همه مسئولان باید از فعالیت‌های قرارگاه قرآنی حمایت کنند.

گفتنی است؛ قرارگاه قرآنی «مزمل» با هدف ترویج فعالیت‌های قرآنی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در مرحله استانی و نیمه‌نهایی در بین‌ دانش‌آموزان مدارس استان در حال برگزاری است که دانش‌آموزان در این ‌جشنواره از لحاظ قرائت و روخوانی قرآن مورد ارزیابی قرار گرفته و ضمن کسب امتیازات وارد مراحل بعدی شده و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

  

انتهای پیام
captcha