مراسم تقدیر از مربیان جامعةالقرآن در سرخنکلا برگزار شد + عکس
کد خبر: 4056846
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

مراسم تقدیر از مربیان جامعةالقرآن در سرخنکلا برگزار شد + عکس

مراسم تقدیر از ۹۲ مربی جامعةالقرآن‌الکریم با حضور نماینده مردم گرگان‌ در مجلس شورای اسلامی، شهردار گرگان، رئیس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان و خانواده شورای شهر گرگان و مدیر جامعةالقرآن شهرستان گرگان روز گذشته، 23 اردیبهشت در شهر سرخنکلا برگزار شد.

تقدیر از مربیان قرانی در شهر سرخنکلا به گزارش ایکنا از گلستان، مراسم تقدیر از مربیان‌ جامعةالقرآن‌الکریم شهرستان گرگان با حضور سنگدوینی، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، سبطی، شهردار گرگان و نورا، رئیس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان و خانواده شورای شهر گرگان و مدیر جامعةالقرآن شهرستان گرگان روز گذشته، 23 اردیبهشت در روستای همت آباد شهر سرخنکلا برگزار شد.

نماینده ‌مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: نوجوانان آینده‌سازان ایران فردا هستند و آینده بهتر و مقتدر برای ایران در سایه وجود نوجوانان توانمند و فرهیخته رقم می‌خورد باید تلاش کنیم آموزه‌های قرآنی در رفتارهای فردی و اجتماعی متجلی شود.

سنگدوینی با بیان‌اینکه در دنیای پیچیده امروز که در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی قرار داریم، افزود: باید به قرآن پناه ببریم که روی آوردن و پناه بردن به قرآن ابعاد مختلفی دارد که قرائت قرآن، تدبر در آن، تفسیر و ترجمه آیات از ابعاد مختلف این حوزه به‌شمار می‌رود.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زیر بنای اصلی تربیت فرزند خانواده است، گفت: امروزه نقش تربیتی خانواده‌ها کمرنگ شده و والدین تربیت فرزندان خود را به مدرسه و دانشگاه سپرده‌اند از طرفی هم دشمن شبانه روز در تلاش است که موضوعات اعتقادی را در بین نوجوانان خدشه‌دار کند باید سعی کنیم در مقابل هجمه‌های بیگانگان مقاومت کرده و تنها راه آن مجهز شدن به سلاح قرآن و تعالیم الهی است.

در این مراسم تعدادی از حافظان و ‌قرآن‌آموزان‌ جامعةالقرآن به اجرای برنامه‌هایی از قبیل قصه‌گویی قرآنی، اجرای برنامه حفظ توسط 2 نفر از حافظان خردسال جامعةالقرآن و اجرای سرود و تواشیح توسط قرآن‌آموزان پرداختند که در پایان از 92 مربی قرآن جامعةالقرآن با اهدای گل و هدایا توسط نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha