بسیج سازندگی گام‌های بلندی برای تحقق آرمان‌های انقلاب برداشته است
کد خبر: 4055795
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
فرمانده سپاه ناحیه خدابنده:

بسیج سازندگی گام‌های بلندی برای تحقق آرمان‌های انقلاب برداشته است

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده اظهار کرد: خوشبختانه بسیج سازندگی تا به امروز توانسته است گام‌های بلندی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی بردارد.

بسیج سازندگی

به گزارش ایکنا از زنجان، سرهنگ مجید لطیفی، فرمانده سپاه ناحیه خدابنده، در نشست خبری به مناسبت دهه بسیج سازندگی با بیان اینکه بسیج سازندگی گام‌های بلندی برای تحقق آرمان‌های انقلاب برداشته است، گفت: بسیج سازندگی در دوران خدمت خود توانست است نگاه به داخل و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی از شاخصه‌های بارز بسیجیان جهادگر به شمار می‌رود، افزود: کارنامه بسیج سازندگی حاکی از آن است که تا به امروز توانسته است در دوران خدمت خود با نگاه به داخل و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور، گام‌های خوبی در محرومیت‌زدایی بردارد.

این مسئول با اشاره به اینکه در گذشته، مردم بیشتر شهرها به ویژه مناطق دوردست و روستاها در آخر فهرست و غالباً محروم از نیازهای اولیه‌ زیرساختی و خدمت‌رسانی بودند، تصریح کرد: این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران در شمار موفق‌ترین حاکمیت‌های جهان در جابه‌جایی خدمت و ثروت از مرکز به همه‌ جای کشور و از مناطق مرفه‌نشین شهرها به مناطق پایین‌دست آن بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده در ادامه از برگزاری چندین مرحله رزمایش کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب با توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، لوازم‌التحریر و پوشاک به تعداد ۴۰ هزار بسته، به عنوان مهم‌ترین فعالیت‌های بسیج سازندگی زنجان یاد کرد و گفت: علاوه بر اینکه به کارگیری گروه‌های جهادی جغرافیامحور و محله‌محور در پروژه‌های محرومیت‌زدایی را نیز باید جزو این خدمات دانست.

وی با اشاره به اینکه خدمات بسیج سازندگی زنجان در حوزه مبارزه با کرونا و رزمایش کمک مومنانه به تعداد ۲۰ هزار نفر - روز و اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی کوچک و زودبازده تداوم داشته است، عنوان کرد: پیگیری و اهدای جهیزیه به ۷۰ نوعروس، اجرای واکسیناسیون دامی، اجرای چندین پروژه محرومیت‌زدایی و ... را نیز باید به این اقدامات و فعالیت‌ها اضافه کرد.

انتهای پیام
captcha