دوره «مهارت‌های بیان تفسیر قرآن» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4055671
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

دوره «مهارت‌های بیان تفسیر قرآن» در یزد برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد از برگزاری دوره مقدماتی «مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم» در این استان خبر داد.

دوره «مهارت‌های بیان تفسیر» در یزد برگزار می‌شودمنصوره شاکری، مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، راز برگزاری دوره مقدماتی «مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم» در این استان خبر داد و اظهار کرد: طلاب سطح دو، سه و چهار حوزه علمیه خواهران، مبلغان و مدرسان دینی و قرآن آموزش و پرورش می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از 26 اردیبهشت‌ماه جاری گفت: این دوره با هدف آشنایی اجمالی با مهارت‌های بیان تفسیر، ایجاد انگیزه برای مراجعه بیشتر به قرآن و تفاسیر و مهجوریت‌زدایی از قرآن کریم بوسیله بیان تفسیر در منابر و جلسات برگزار می‌شود.

شاکری  با اشاره به اینکه این دوره با حضور اساتید مجرب ستاد تفسیر قرآن کریم قم تحت اشراف حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی برگزار می‌شود، محل برگزاری این دوره را بلوار جمهوری، کوچه چهار باغ، اولین چهارراه سمت راست، مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) اعلام کرد.

مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد با اشاره به اینکه پس از پایان دوره آزمونی برگزار و گواهی پایان دوره به برگزیدگان اعطا خواهد شد یادآور شد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09162599145 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha