۲۹ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع شد
کد خبر: 4055620
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

۲۹ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع شد

مدیر عمران و زیرساخت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در لرستان از توزیع ۲۹ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی از سوی این بنیاد از اول اسفند 1400 تا 10 اردیبهشت خبر داد.

سعید غفوری‌نژاد، مدیر عمران و زیرساخت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در لرستان سعید غفوری‌نژاد، مدیر عمران و زیرساخت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به نگاه ویژه این بنیاد به مقوله محرومیت‌زدایی و پشتیبانی زیرساخت‌ها در استان‌های کمتر توسعه یافته، از جمله لرستان، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در لرستان در حوزه پرداخت کمک‌هزینه معیشتی به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، ساخت مسکن برای خانواده‌های دو معلول و مشارکت در ساخت مدارس، فعالیت‌های بی‌بدیلی انجام داده است.

وی افزود: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا دهم اردیبهشت طی عملیاتی هماهنگ با کل کشور  ۲۹ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین آسیب‌‌دیدگان و نیازمندان در نقاط مختلف این استان توزیع شد.

غفوری‌نژاد با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اساسی از قبیل برنج، روغن، ماکارونی و مرغ است که بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان توزیع شد، ادامه داد: هدف اصلی از توزیع بسته‌های معیشتی دستگیری از نیازمندان است.

مدیر عمران و زیرساخت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در لرستان با بیان اینکه اجرای رزمایش‌‎های این‌چنینی می‌تواند در ایجاد روحیه امید و امیدواری بین نیازمندان اثرگذار باشد، گفت: حمایت بنیاد مستضعفان از محرومان در لرستان در سال‌ جاری به توزیع بسته‌های معیشتی محدود نخواهد بود و بیش از پیش به دنبال محرومیت‌زدایی، کارهای عمرانی و زیربنایی در این استان خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha