معاونت زیارت در استانداری کرمان تشکیل شود
کد خبر: 4055279
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

معاونت زیارت در استانداری کرمان تشکیل شود

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از اولویت‌های ما ترویج مکتب شهید سلیمانی است و پیشنهاد می‌کنم معاونت زیارت در استانداری کرمان تشکیل شود.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در آیین تکریم و معارفه استاندار کرمان گفت: برای انتخاب استاندار کرمان سه شرط اساسی مطرح بود که پاکدستی، ارتقاء شاخص‌ها در یک دوره ۶ ماهه و استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی از جمله این شاخص‌ها بود.

پورابراهیمی با بیان اینکه استان کرمان پایتخت مقاومت اسلامی است و نگاه به این استان تغییر کرده است و ظرفیتی فراهم شده که باید از آن استفاده کرد، خطاب به استاندار کرمان گفت: شما بدهکار هیچ حزب و باند سیاسی نیستید و باید از تمام نیروهایی که اولویت آن‌ها انقلاب و مردم است استفاده کنید.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما ترویج مکتب شهید سلیمانی است و پیشنهاد می‌کنم معاونت زیارت در استانداری کرمان تشکیل شود، گفت: رفع مشکلات اقتصادی در استان در اولویت قرار گیرد. حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان طرح اقتصادی آماده سرمایه‌گذاری در استان کرمان وجود دارد که باید پیگیری شود.

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با وحدت و همدلی می‌توان در مسیر توسعه استان گام برداشت، گفت: عدم اطلاع رسانی نسبت به امور اقتصادی و فعالیت‌های دولت سیزدهم سبب قضاوت‌های نادرست شده است.

پورابراهیمی خواستار احیای جایگاه وزارت کشور به عنوان شورای هماهنگی اقتصادی دولت شد و گفت: وضعیت نظام اقتصادی که دولت سیزدهم تحویل گرفت خوب نبود اما انتظار داریم تیم اقتصادی دولت تلاش بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام
captcha