توزیع ۳ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات خراسان رضوی
کد خبر: 4055074
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات خراسان رضوی

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: هم‌زمان با سراسر کشور سومین مرحله طرح قرار دوازدهم در استان خراسان رضوی با توزیع بیش از ۳۰۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفات و کمک خیرین اجرا شد.

حجت الاسلام جمال ایزدی،معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی حجت‌الاسلام جمال ایزدی، معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی گفت: هم‌زمان با سراسر کشور سومین مرحله طرح قرار دوازدهم در استان خراسان رضوی با توزیع بیش از 3000 بسته اجرا شد.

وی افزود: ارزش این 3000 بسته در مجموع بالغ بر 12 میلیارد ریال برآورد شده که هزینه آن از محل موقوفات مرتبط و کمک‌های خیرین تأمین شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: مراکز بقعه متبرکه امام زاده شعیب(ع) شهرستان سبزوار با توزیع 400 بسته و بقعه متبرکه امام‌زاده غیاث‌الدین محمد(ع) با توزیع 250 بسته بیشترین توزیع بسته‌های معیشتی در این طرح را سهیم هستند.

 ایزدی گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی اقداماتی از قبیل توزیع نان و غذای گرم به صورت رایگان بین جامعه هدف، انجام برخی از خدمات رایگان، تهیه لوازم خانگی برای نیازمندان و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در مراکز افق بقاع متبرکه در طرح قرار دوازدهم انجام شده است.

انتهای پیام
captcha