توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
کد خبر: 4054946
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته در مجموع ۴۴ هزار و ۶۰۰ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا در سطح استان توزیع شد.

توزیع بسته معیشتیرضا عزتی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات این ستاد در سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته در مجموع ۴۴ هزار و ۶۰۰ هزار بسته معیشتی شامل اقلام غذایی از جمله برنج، ماکارونی، روغن مایع، قند، چای، شکر، حبوبات، رب گوجه‌فرنگی و ... در میان نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

وی افزود: ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی برابر با ۱۹۳ میلیارد ریال است که در ادامه اجرای رزمایش کمک مومنانه و در چهار فاز توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آذربایجان غربی ادامه داد: در سال گذشته این ستاد به مناسب عید غدیرخم با مشارکت گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی گوشت مرغ به ارزش چهار میلیارد ریال نیز توزیع کرد.

وی عنوان کرد: توزیع بیش از ۳۷ هزار گیلوگرم گوشت گوسفندی در مرحله هفتم رزمایش «همدلی و احسان» به ارزش ۴۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان بوده است.

عزتی با بیان اینکه پویش «مشق احسان» با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آغاز سال تحصیلی در سال گذشته اجرا شد، تصریح کرد: در قالب این رزمایش هشت هزار بسته تحصیلی به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به این دانش‌آموزان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha