لزوم نظارت دقیق بر عملکرد شورای هماهنگی دفاع مقدس کرمان
کد خبر: 4054048
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

لزوم نظارت دقیق بر عملکرد شورای هماهنگی دفاع مقدس کرمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه نظارت دقیق بر عملکرد شورای هماهنگی دفاع مقدس خواهیم داشت، گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید کیفیت داشته باشند و برنامه‌های فاخری برگزار شود.

رحمان جلالی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان که با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان برگزار شد، با بیان اینکه ۱۳ روش تربیتی در دنیا وجود دارد که ما از همه آن‌ها استفاده نکرده‌ایم، گفت: مواجه کردن، الگوسازی و نمادسازی از جمله این روش‌های تربیتی است.

وی با بیان اینکه اگر هنر و ابتکار چاشنی کارهای فرهنگی شود مطمئناً موفق‌تر می‌شویم، گفت: وقتی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و غیره را ریشه‌یابی می‌کنیم در می‌یابیم یکی از علل آن اتفاق مشکل فرهنگی است.

جلالی با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران در این جلسه و بیان اینکه این امر نشان می‌دهد که آن مدیران دغدغه‌ای در این خصوص ندارند، بر لزوم استفاده از ظرفیت مکتب شهید سلیمانی تأکید کرد و افزود: موازی کاری در اجرای برنامه‌ها نداشته باشید. نظارت دقیق بر عملکرد شورای هماهنگی دفاع مقدس خواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تأکید براینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید کیفیت داشته باشند، تصریح کرد: در این هفته باید برنامه‌های فاخری برگزار شود.

سرهنگ محمود مهدوی‌فر، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در این جلسه گفت: ستاد نیروهای مسلح سامانه الکترونیکی برنامه‌های دفاع مقدس در زمینه هفته دفاع مقدس طراحی کرده که دستگاه‌ها باید برنامه‌های این هفته خود را در آن سامانه ثبت کنند.

وی با بیان اینکه ارزیابی دستگاه‌ها در خصوص اقدامات آن‌ها در خصوص دفاع مقدس از طریق سامانه دفاع انجام می‌شود، افزود: از حدود ۲۰۰ دستگاهی که در استان است، در سال گذشته۶۲ دستگاه برنامه‌های خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان اظهار کرد: با فروکش کردن بیماری کرونا، بیشتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha