بسته‌های معیشتی بین نیازمندان البرزی توزیع شد
کد خبر: 4053972
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
به همت خادمیاران کانون خانواده رضوی؛

بسته‌های معیشتی بین نیازمندان البرزی توزیع شد

مسئول کانون تخصصی خدمت رضوی بانوان و خانواده البرز از توزیع 50 بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های کم‌برخوردار خبر داد.

کانون خادمیاران رضوی

ناهید شکریان، مسئول کانون تخصصی خدمت رضوی بانوان و خانواده استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به عظمت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنْزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ» ماه مبارک رمضان، ماهی است که قرآن در آن نازل شده و انفاق و اطعام در این ماه اهمیت وافری دارد.

وی افزود: امام صادق(ع) نیز درباره اهمیت افطاری‌ دادن در این ماه مبارک فرمود «کسی که مؤمنی را افطاری دهد، کفاره یک سال گناه او شمرده می شود؛ و کسی که دو مؤمن را افطاری دهد، بر خداوند است که او را وارد بهشت کند.»

این مسئول با بیان اینکه کمک به اطرافیان و دستگیری از خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند، بسیار محبوب خداست، افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی است تا در راستای ترویج فرهنگ کمک به مستمندان و همنوعان و به‌عنوان یک سنت دینی و وظیفه اخلاقی در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا و شرایط اقتصادی گام مؤثری در جهت حمایت از قشر کم‌برخوردار برداریم.

شکریان تصریح کرد: در همین راستا کانون امور بانوان و خانواده رضوی استان البرز، همزمان با دهه آخر ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند کرده است و در این راستا 50 بسته معیشتی را بین خانواده‌های کم‌برخوردار و نیازمند توزیع شد.

مسئول کانون تخصصی خدمت رضوی بانوان و خانواده استان البرز در پایان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این کانون طرح «نذر امام» و آزادی بانوان معسر زندانی جرائم غیرعمد است، گفت: با فراهم شدن شرایط به زودی این طرح در البرز اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha