آموزش یکپارچه معارف اسلامی از بستر «ایمانور»
کد خبر: 4051691
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
مدیرعامل مؤسسه نورالمجتبی(ع) خبر داد:

آموزش یکپارچه معارف اسلامی از بستر «ایمانور»

سیدمحمدصادق میرباقری با بیان اینکه مؤسسه آموزشی معارفی نورالمجتبی(ع) تلاش می‌کند تمام اقشار را جذب برنامه‌های خود کند، از راه‌اندازی پلتفرم جدید این مؤسسه با نام «ایمانور» خبر داد که با هدف نشر و تعلیم معارف اسلامی و قرآنی در فضای مجازی شکل گرفته است.

سیدمحمدصادق میرباقری، مدیرعامل مؤسسه  «نورالمجتبی(ع)» در حاشیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: در این مؤسسه  فعالیت ما در دو بخش انجام می‌شود. ابتدا مباحث آموزشی قرآنی و معارفی که صورت جدید و با ادبیات امروزی به علاقه‌مندان منتقل می‌شود. فعالیت‌های ما برای مقاطع سنی مختلف است. یعنی هم کودکان و نوجوانان مخاطبانمان هستند هم بزرگسالان می‌توانند از محصولات ما استفاده کنند.

وی افزود: رسالت دوم ما به فعالیت‌مان در فضای مجازی اختصاص دارد زیرا با توجه به گسترده شدن این حوزه لازم است ما نیز در این زمینه فعالیت‌های لازم را داشته باشیم. در این رابطه پلتفرمی تحت عنوان «ایمانور» تهیه کردیم که از اردیبهشت امسال به صورت گسترده تمام علاقه‌مندان را تحت پوشش و خدمات خود قرار می‌دهد.

میرباقری تأکید کرد: تمام خدمات این پلتفرم رایگان بوده و تمام کارهای آن را متخصصان داخلی انجام داده‌اند البته کیفیت برنامه در فضازی مجازی با اپلیکیشن‌های خوب روز دنیا برابری می‌کند. لازم به ذکر است فعالیت‌های این مؤسسه زیر نظر یک هیئت علمی تحت سرپرستی دکتر محسن میرباقری انجام می‌شود.

مدیر عامل مؤسسه نورالمجتبی تأکید کرد: برنامه «آیه‌ها و ستاره‌ها» محصول جدید این مؤسسه است. در این مؤسسه تلاش شده با زبان هنر و نمایش کودکان را با قرآن مأنوس کنیم. در این برنامه 16 قصه قرآنی در قالب شانزده نمایش به کودکان آموزش داده می‌شود و یک مربی آموزه‌های قرآن را برای کودکان بیان کرده و با آنها تمرینات لازم را انجام می‌دهد.

میرباقری تصریح کرد: بسته مکمل برای افرادی که با این برنامه همراه می‌شوند فرستاده خواهد شد. لازم به ذکر است که در بسته‌ها آموزشی خود تمام تلاشمان را انجام دادیم تا همه چیز به‌روز باشد. برای سال‌های بعد نیز تصمیم داریم تا برنامه‌های نمایشی خود را بیشتر کنیم البته کودکان نیز با پیشنهادهای خود می‌توانند ما را در این مسیر یاری رسانند.

وی در انتها تأکید کرد: در برنامه‌های نمایشی تلاش شده جدا از انتقال مفاهیم دینی و قرآنی به برخی از آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی نیز توجه شود. علاقه‌مندان برای ارتباط با برنامه ایمانور به نشانی اینترنتی  www.imanoor.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha