توزیع 400 بسته معیشتی بین دانش‌آموزان نیازمند قزوینی
کد خبر: 4050221
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷

توزیع 400 بسته معیشتی بین دانش‌آموزان نیازمند قزوینی

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: همزمان با ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

توزیع بسته معیشتی

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بسیج دانش‌آموز استان، سرهنگ ابراهیم رسولی‌فر، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین، اظهار کرد: همزمان با ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین بیان کرد: ما باید به عنوان محبین و شیعیان اهل بیت (ع) راه و روش امامان خود در پیش گرفته و در مسیری که این عزیزان گام برداشته‌اند، قدم برداریم، که رسیدگی به امور نیازمندان جامعه یکی از این موارد است.

وی افزود: در گام اول با کمک فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی و مدیران مدارس، دانش آموزان نیازمند با رعایت کرامت انسانی و اسلامی شناسایی شدند.

رسولی‌فر گفت: در طول سال و در مناسبت‌های مختلف بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر و حتی گوشی تلفن همراه و تبلت، با کمک خیرین، نهادها و سازمان‌های مردم نهاد و با مشارکت انجمن اولیاء و مربیان، بین دانش آموزان نیازمند و مناطق محروم توزیع می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: مرحله اول رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ماه مبارک رمضان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) به تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات و خرما با کمک فرمانده‌هان حوزه‌ها و مدیران مدارس بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: به همت برخی از روسای مناطق آموزش و پرورش و مدیران مدارس در ماه مبارک رمضان برنامه سفره‌های مهربانی در موقع افطار و توزیع غذای گرم بین دانش آموزان انجام می‌شود.

رسولی‌فر در پایان تصریح کرد: یکی از مأموریت‌ها و برنامه‌های این سازمان، سازماندهی دانش آموزان در قالب تیم‌ها و گروه‌های جهادی است که در مناطق محروم حضور یافته و مشغول انجام امور جهادی و خدمت‌رسانی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha