کمپین پیروان ادیان برای کمک به بانک‌های غذا در کانادا
کد خبر: 4049762
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

کمپین پیروان ادیان برای کمک به بانک‌های غذا در کانادا

همزمان با تقارن سه عید اسلامی، مسیحی و یهودی در ماه آوریل، پیروان ادیان در کانادا، کمپینی مشترک را برای جمع‌آوری کمک‌های مالی به منظور تأمین مواد غذایی لازم برای نیازمندان آغاز کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از اقرأ، با مقارن شدن ایام روزه‌داری در مسیحیت، عید فصح و ماه رمضان در آوریل امسال، مسلمانان، یهودیان و مسیحیان فرصتی طلایی برای گردهمایی‌های خانوادگی و نیایش پیدا می‌کنند. برای استفاده بهتر از این روزهای مقدس، یک کمپین تهیه غذای بین ادیانی جمعه، 15 آوریل (26 فروردین) در کانادا راه‌اندازی شد.

در این کمپین خیریه که تا 30 آوریل ادامه دارد، مساجد، کلیساها، کنیسه‌ها و سایر گروه‌های مذهبی شرکت‌کننده از اعضا و اجتماعات خود می‌خواهند که کمک‌های خود را از طریق سایت www.give30.org/donate به دست نیازمندان برسانند.

منیب نصیر، مدیر اجرایی مرکز مشارکت مدنی کوردوبا گفت: در این برهه مقدس، ما با همبستگی، شفقت و مهربانی گرد هم می‌آییم و به کمپین Give 30 برای حمایت از بانک‌های غذایی محلی می‌پیوندیم.

وی افزود: مردم زیادی در جهان ما هستند که برایشان سخت است که خرج خود را درآورند. این همه‌گیری فقط دشواری‌ها و نیازهای آنها را بیشتر کرده است. در این موسم مقدس، بیایید ذهن و قلب خود را به سوی کسانی معطوف کنیم که ممکن است به اندازه کافی برخورداری مالی نداشته باشند.

کمپین Give 30 به اهداکنندگان این امکان را می‌دهد تا به یک بانک غذا به انتخاب خود در محل زندگی خود کمک مالی کنند.

منیب نصیر ادامه داد: تمام ادیان برای کمک و همدلی با نیازمندان ما را به خدمت فرا می‌خوانند. بیایید بر مبنای بشریت متحد شویم تا از این اصل استفاده کنیم و دنیایی بهتر برای همه بسازیم.

نصیر افزود: بیایید با دوست و غریبه، سخاوتمند، مهربان و دلسوز باشیم و بر خودخواهی با سخاوت، تفرقه با همبستگی اجتماعی و بر خودخواهی با شفقت و مهربانی غلبه کنیم.

Give 30 در سال 2012 از ایده‌ای برای کمک به مردم ایجاد شد. از آن زمان، این جنبش به یک جنبش مردمی علیه گرسنگی و فقر تبدیل شده است که از سازمان‌هایی حمایت می‌کند که در جوامع کانادا، ایالات متحده و استرالیا کار می‌کنند.

انتهای پیام
captcha