توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت در بین نیازمندان قزوین
کد خبر: 4048574
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت در بین نیازمندان قزوین

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز در بین خانواده‌های نیازمند در سطح استان قزوین توزیع می‌شود.

رمضانی مدیر کانون های مساجد قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قزوین، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س)، برنامه سمت خدا و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت در بین خانواده‌های نیازمند در سطح استان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: امسال سومین سال اجرای طرح قربانی مشارکتی است که در قالب این طرح و به مناسبت‌های مختلف بسته‌های گوشت در بین نیازمندان توزیع می‌شود و این نوبت هم یازدهمین مرحله از توزیع گوشت در سطح استان قزوین است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین بیان کرد: در این مرحله با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده و بسته‌های یک و نیم کیلویی گوشت در بین این خانواده‌ها توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: توزیع بسته‌های گوشت با هدف کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود که در این مرحله بیشتر مناطق محروم مورد توجه بوده به‌طوری‌که بیشترین توزیع گوشت را در مناطق آوج، بوئین زهرا و الموت خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: در فرمایشی از امام محمدباقر (ع) آمده است «محبوب‌ترین کارها نزد خداوند این است که بنده‌اش قلب مؤمن نیازمندی را مسرور کند به اینکه او را سیر کرده و یا بدهی‌اش را بپردازد» ان‌شاالله همه ما بکوشیم تا با قدم گذاشتن در این مسیر و دستگیری از نیازمندان رضایت خداوند متعال را جلب کرده و مشمول رحمت الهی شویم.

انتهای پیام
captcha