بیش از ۲ هزار مدرسه کرمان بازدید شدند
کد خبر: 4047819
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

بیش از ۲ هزار مدرسه کرمان بازدید شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: ۲ هزار و ۶۲۹ مورد بازدید از مدارس استان کرمان توسط گروه ارزیابی اداره کل و آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان در آستانه آغاز آموزش حضوری صورت گرفته است.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز ۲۰ فروردین‌ماه و در اولین مراسم صبحگاه مشترک اداری در سال ۱۴۰۱ گفت: ۲ هزار و ۶۲۹ مورد بازدید از مدارس استان کرمان توسط گروه ارزیابی اداره کل و آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان در آستانه آغاز آموزش حضوری صورت گرفته است.

وی ضمن تبیین اهمیت و ضرورت مستندسازی همه خدمات و اقدامات انجام شده در واحدهای مختلف اداری به آغاز عملیات طراحی و ساخت اردوگاه بزرگ دانش‌آموزی راهیان مکتب شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: این اردوگاه بزرگترین و مجهزترین اردوگاه دانش‌آموزی کشور خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص ویژگی‌های یک مدیر و کارشناس موفق و اثرگذار با اشاره به فرمایش حضرت امام علی(ع) که می‌فرمایند «نرم خو باش بدون ضعف و قاطع باش بدون زورگویی» تصریح کرد: در مدیریت خود نباید زور بگوییم، باید وقار و متانت داشته باشیم تا سوژه رسانه‌ها نشویم. هر کدام از ما به عنوان کارمند آموزش و پرورش استان باید الگویی تمام عیار برای همه فرهنگیان و همه اقشار مردم باشیم.

وی ادامه داد: عفت و پاکدامنی و عفت کلام داشته باشیم باید هر لحظه این آمادگی را داشته باشیم که در این پست نباشیم، اگر جایی در موقعیتی باشیم و بتوانیم گناه کنیم اما گناه نکنیم مهم هست، انضباط شخصیتی، نظم، تسلط بر بخشنامه‌ها و آیین نامه‌ها، تسلط بر مسائل آموزشی، مالی و پرورشی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین، گفت: سرانه‌های خوبی به مدارس اختصاص یافته و ساخت و سازهای خوبی هم برای اماکن ورزشی در پیش داریم. حق التدریس ۴ ماه معلمان پرداخت شده و دو ماه قبل از سال هم پرداخت می‌شود. موضوع رتبه‌بندی معلمان حتمی است، اما شورایی باید در مدارس تشکیل شود و دو نماینده در مجلس شورای اسلامی ناظر بر اجرای رتبه‌بندی معلمان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که ارزشیابی بین دستگاهی بسیار مهم است، به اهمیت جشنواره شهید رجایی اشاره کرد و گفت: جای معلم در اعتراض‌های خیابانی نیست؛ زیرا دشمن در این مواقع بر موج، سوار و آماده سوء استفاده است.

انتهای پیام
captcha