فتنه ترکیبی دشمن؛ علت حادثه تلخ حرم‌ امام رضا (ع)
کد خبر: 4047348
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد:

فتنه ترکیبی دشمن؛ علت حادثه تلخ حرم‌ امام رضا (ع)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: حادثه تلخ حرم‌ رضوی ریشه در فتنه ترکیبی دشمن اسلام، نظام و این انقلاب دارد.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، پیرامون علل و چرایی حوادث اخیر مشهد در حرم امام رضا(ع) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان ناخدای کشتی انقلاب در ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ به زیبایی فرمودند تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است و ابعاد مختلفی دارد.

وی با اشاره به اینکه این روزها به وضوح شاهد عملیاتی شدن یکی از قطعات این تهاجم ترکیبی دشمن هستیم، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال تخریب آرمان وحدت و ایجاد اختلاف بین پیروان مذاهب و سوء استفاده از احساسات پاک مردم هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: مواردی همچون ایجاد همسایه هراسی، ارتباط دادن مسائل اقتصادی کشور با نارضایتی مردم از روحانیت و نظام دینی و هجمه وسیع به این قشر شریف، مرتبط کردن موضوع شهادت روحانیت در حرم رضوی با بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و ده‌ها ترفند و دسیسه دیگر، همگی در این راستا قابل تحلیل هستند.

وی در پایان یادآور شد: بر همگان به ویژه اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه و تریبون واجب است با روشنگری و جهاد تبیین با تقویت وحدت در جامعه و دوراندیشی و درایت، نقشه‌های اتاق فکر رژیم پوشالی صهیونیستی و انگلیس مکار و آمریکای خبیث و حامیان منطقه‌ای آنها به ویژه آل سعود جنایتکار را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام
captcha