طرح ملی «قرار دوازدهم» در سیرجان برگزار شد
کد خبر: 4046056
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶

طرح ملی «قرار دوازدهم» در سیرجان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور دومین مرحله اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم» در استان کرمان در امامزاده علی‌بن‌ابراهیم مجاب شهرستان سیرجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی جلالی مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، امروز ۱۲ فروردین‌ماه طرح ملی «قرار دوازدهم» با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمان، امام جمعه سیرجان و جمعی از مسئولین در امامزاده علی‌بن‌ابراهیم مجاب شهرستان سیرجان برگزار شد.

حجت الاسلام علی جلالی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه احسان و نیکوکاری به دیگران در همه ادیان سفارش شده است و این امر در دین اسلام به صورت ویژه مورد توجه است، گفت: یکی از اقدامات سازمات اوقاف و امورخیریه از ابتدای شیوع کرونا تهیه سبدهای غذایی است و امروز شاهد چهاردهمین مرحله آن در سطح استان کرمان هستیم.

وی ادامه داد: از اسفندماه سال گذشته طرح جدیدی با عنوان«قرار دوازدهم» در جهت توجه به حضرت بقیّةالله‌الأعظم به این مجموعه اضافه شد که در این طرح در دوازدهم هر ماه بین هزار تا ۲هزار سبد غذایی به ارزش هر بسته ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان توسط اوقاف و امورخیریه در استان کرمان و همزمان در سراسر کشور توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خاطرنشان کرد: در طرح ملی «قرار دوازدهم» سعی شده هر ماه یک شهرستان به عنوان پایلوت اجرای طرح انتخاب شود و در ماه گذشته این طرح در شهرستان انار اجرا شد.

انتهای پیام
captcha