توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در کرمان
کد خبر: 4045234
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در کرمان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کرمان از توزیع ۷ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی رزمایش کمک‌های مؤمنانه در کرمان خبر داد.

توزیع  بسته های کمک معیشتی در استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، فاز دوم ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان کرمان به مناسبت عید نوروز و نیمه شعبان امروز، ۷ فروردین ماه‌،برگزار شد.

محمدعلی روح‌اللهی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کرمان در این رزمایش با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش توزیع ۷ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در برنامه است، گفت: این بسته‌های معیشتی در بین افراد آسیب دیده از کرونا، خانوارهای کم برخوردار و خانواده‌های بی‌بضاعت، توسط ۸۰ گروه جهادی همکار ستاد در سطح استان کرمان توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از همان ابتدا کمک به جامعه آسیب‌دیده از کرونا را در برنامه داشت و در سال گذشته چندین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه به مناسبت‌های مختلف برگزار شد.

وی با اشاره به مشکلات زیاد مردم در زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) مبنی بر کمک مؤمنانه، کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده و اقشار آسیب‌پذیر را از همان ابتدا در برنامه داشته است.

انتهای پیام
captcha